Goed huisje gezocht voor Nikki, Stitch en Kyra

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hťt papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Aanbod

Auteur Onderwerp
ManonV
Fladderaar

Goed huisje gezocht voor Nikki, Stitch en Kyra  Reageer met quote  

Hoi mensen van het fluffies forum.

Erg lang geleden dat ik actief ben geweest. Een hoop drama gehad in mijn prive leven. Maar gelukkig gaat alles nu weer de goede kant op. Ik ga binnenkort samenwonen met mijn nieuwe vriend. Hij is echter allergisch voor mijn gaaitjes. Dus dat werd kiezen voor mij.

Ik ben dus op zoek naar een nieuw huisje voor mijn schatjes.

2 agaatjes:
Nikki : een blauwe personata van ongeveer 3 jaar. Waarschijnlijk een vrouwtje. Erg druk en heel erg aanhankelijk. Altijd vrolijk. Zodra ze bij je komt zitten, wil ze kusjes geven. Ze is ook gek op water uit de kraan. Zodra deze aan gaat, wordt ze helemaal gek!! Verder is ze gek op bierdopjes.

Stitch: een roseicolli. Stitch is ongeveer 2 jaar oud en heeft van jongs af aan bij mij gewoond. Binaam: Stitch de Bitch. Heeft echt een eigen willetje en is af en toe ridder schijtebroek. Doet net alsof ze niks van je wil weten, maar vind het heerlijk om op je schouder te zitten. Stitch heeft echt humor, ik kan zo vaak ontzettend om haar lachen. Vaak zit ze het hout op de bodem van de vloer net zo weg te schieten als een hond.

Nikki en Stitch zitten samen in 1 kooi en kunnen niet met en niet zonder elkaar. Net twee kleine kleuters. Soms kunnen ze nog wel eens ruzie maken, maar zodra ze elkaar uit het zicht verliezen is het ook drama... Ik wil Nikki en Stitch dan ook liever niet uit elkaar halen.

Daarnaast heb ik bont boertje Kyra van ongeveer een jaar oud. Is opgegroeid tussen de aga's... relatie is echter niet zo goed. Kyra is heel erg aanhankelijk. Nog erg jong. heb alleen niet heel veel tijd gehad om haar goed handtam te krijgen.

helaas nog geen foto's... Maar die zal ik zsm plaatsen.

Als er dingen zijn die je wilt weten... laat het me horen.

Veel liefs Manon
(en Nikki, Stitch en Kyra)
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow wat jammer dat ze een nieuw huisje zoeken Confused maar ja, kan me echt voorstellen dat het een lastige keuze is geweest voor je.

Misschien kan je ff zeggen wat je voor de gaaitjes verwacht, een prijs of is een goed huisje het belangrijkste?

Veel sterkte in elk geval, is geen makkelijke beslissing voor je Troosten
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ManonV
Fladderaar

Reageer met quote  

Oeps... helemaal vergeten. Een goed huisje is het allerbelangrijkste. Voor Nikki en Stitch hoef ik in principe niks te hebben. Als ik maar af en toe een fotootje ofzo gemaild krijg en een update. Voor Kyra vraag ik 200 euro. Ik heb er evt ook nog een kooi bij (alleen het bovenstel). Die kun je evt ook overnemen. Maar hierbij ook : het belangrijkste is een goed huisje. Alle gaaitjes van mij hebben een gebruiksaanwijzing.... niet echt geschikt voor onervaren mensen... haha...
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Goed dat je het vermelde. Ik vind het ook toppie dat je echt het juiste huisje gaat zoeken. Komt wel goed op die manier. Sterkte hoor.
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ManonV
Fladderaar

Reageer met quote  

't is niet voor niks dat ik speciaal hier terug kom! Laughing
Ik weet zeker dat ik via fluffies een goed huisje voor ze kan vinden Smile
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaa, lief van je. Moet wel toegeven dat het bij mij kriebelt om Kyra erbij te nemen maar ik wou ook een pyrrhura en een jardine maar o, ik ben volgeboekt hier in dit huis. Ik kan pas aannemen als we eens een ander huis hebben. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:56 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Manon.. Wat naar dat je een ander huisje voor ze moet zoeken. Sad
Ik kan me voorstellen dat het geen gemakkelijke keuze was.
Sterkte met deze beslissing en met het vinden van een nieuw huisje. Troosten
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 6:18 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Aaa, lief van je. Moet wel toegeven dat het bij mij kriebelt om Kyra erbij te nemen maar ik wou ook een pyrrhura en een jardine maar o, ik ben volgeboekt hier in dit huis. Ik kan pas aannemen als we eens een ander huis hebben. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

zo kriebelt het hier ook zekr omdat Chicky dan een bbtje heeft als vriendje..
maar helaas : Crying or Very sad manlief he..
kyra kon er zo bij hier volgens mij.. maar Boksen dan man huis uit?
nee ..helaas
ik wil ook elke keer alles wel hebben..hihihi

manon heel veel s6 met zoeken.. Bidden dat ze maar een goed huisje mogen krijgen..
had kyra echt wel willen hebben Neee
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 3:50 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahaha, hier weet hij dondersgoed dat hij mij nooit moet laten kiezen tussen de dieren of hem Ja Yeah! Evil or Very Mad
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 3:56 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Evil or Very Mad hahahaha.. jij bent er eentje... Klappen
maar hij ligt nu te Zzz vogel erbij..pas als Parkiet of bb een van de twee er niet meer is.. Boksen
maar wil wel heel graag..dat wel.. maar man wil ik ook niet kwijt.. en ruimte tja..die kan ik wel maken..maar...ook niet heeeeeel erg veel meer..hihihihi Stom
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 4:05 pm
nakkie29
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

welke plaats woon je?
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 8:31 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by nakkie29
welke plaats woon je?

neem aan dat je manon bedoelt Nanaaa!
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 8:39 pm
nakkie29
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dragonflyer
quote:
Originally posted by nakkie29
welke plaats woon je?

neem aan dat je manon bedoelt Nanaaa!

oopsie vergeten erbij te zetten,ja bedoelde manon hahahaha Veertje

zou lilo en sticth zo opnemen in ons huissie hoor Hartje
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 8:42 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

gelijk heb je..als je de ruimte hebt.. Zon
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 8:42 pm
nakkie29
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dragonflyer
gelijk heb je..als je de ruimte hebt.. Zon

nou uhm allereerst bedoel ik nikki en stitch haha
ennuh ruimte ach jah die maak ik wel,is meer manlief die tegen zou zijn denk Nee! Nee! ik haha die wordt gek van mij met me vogelkoorts hahahahaha
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 8:44 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 19 April 2014 5:18 am
  Berichten van afgelopen: