help volgensmij vechten mijn aga´s (fisheri en roseicollie)
ik heb het gevoel dat ze vechten maar het zouden ook kusjes kunnen zijn dit doen ze: ze gaan op een zitstok zitten (vaak de bovenste daar zitten ze ook vaak gewoon langs elkaar en doen niks) dan gaan ze met hun snavels bij elkaar en dan houd de ene z'n hoofd schuin en dan haakt de ene z'n snavel in de andere net alsof ze aan het tongzoenen zijn haha maar dan gaan ze met hun hoofden openneer net alsof ze aan t touwtrekken zijn soms meer naar de ene kant en dan naar de andere kant en op en neer en op en neer maar de rest van de dag doen ze gewoon en dit doen ze ongeveer 2X per dag o ja trouwens ze piepen dan een beetje is dit vechten of liefde.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
(ik heb het gevoel dat ik veel post op dit forum maar dit zijn mijn eerste aga's en ik heb dus veel vragen)
Het kan ook zijn dat ze elkaar voeren.
Mijn amazones doen dit namelijk ook wel is.
Maak je geen zorgen in ieder geval. Als ze echt vechten dan gaat het er heeeel anders aan toe
Woensdag 28 Juli 2010 8:24 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
precies, dit is geen vechten hoor. ze vinden elkaar erg leuk en doen dan dit. een soort van elkaar voeren.
hetis goed dat je veel vragen hebt en ze ook stelt. op die manier kom je meer te weten. liever veel posten dan niks zeggen en afwachten tof iets goed gaat of niet.
Maak je geen zorgen over je vragen hoor, je kan beter je vragen stellen dan ermee te blijven zitten. Daar is het forum ook voor dus heb je vragen, altijd je vraag stellen. Geen enkel probleem.
Donderdag 29 Juli 2010 9:33 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 5:13 pm