|
|
|
Croky
Net uit het ei
Ja, en dan stuurde je hem weg, en zo eigenwijs als hij is, ging hij weer eraan peuzelen.
Vind het echt zielig. Hij heeft hele zware medicijnen nu, en hoor vanmiddag of het aanslaat ja of nee.
Ik weet niet of ik er vroeg bij ben, vinden jullie van wel? En is er iemand met ervaring met dit?
Bedankt dat jullie meeduimen. |
Donderdag 7 Augustus 2008 10:26 am |
|
|
Sarah
Moderator

God, is moeilijk te zeggen of je er snel of niet snel bijbent.
Wil je geen moed geven maar wil ook geen hoop afnemen, het is zoals de VA zegt 50:50 denk ik, zal er veel vanaf hangen hoe de medicijnen aanslaan. Ik wil echt geen valse hoop geven, dat zou niet netjes zijn. Ik hoop dat Sue nog ff langskomt, die heeft ervaring hiermee.
Haar Flitje (aga'tje) heeft een zinkvergiftiging gehad, helaas met minder goede afloop maar heb hier ook al ergens een verhaal gelezen dat het wel goed afliep, weet alleen ff niet meer waar.  |
Donderdag 7 Augustus 2008 10:30 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik denk dat je er iig vroeger bij bent dan ik met Flitje.. (Die heeft het helaas niet gehaald) Flitje had aanval na aanval, en dat gedurende zekere tijd. Dit is helaas aan iets anders gekoppeld door een andere arts. Bij Loriaux (Doormalen) is de diagnose metaalvergiftiging gesteld maar toen was Flitje waarschijnlijk al té ziek.
Was Crook nog goed op gewicht?
Ik hoop zó dat Croky zich er doorheen slaat.. Ik weet wat je doormaakt. Heel veel sterkte!!!  |
Donderdag 7 Augustus 2008 11:08 am |
|
|
|
|
Croky
Net uit het ei
Hey Sue,
Aah arme flitje:(. Croky is nog super op gewicht. 52 gram zoals altijd.
Verder vonden we hem ook niet ziek. Sinds gister zag ik dus die aanvallen. Hij had er 2 in een half uur. Meer heb ik niet gezien, want ik was werken. .
Ik hoop dat Crook sterk genoeg is om zich er doorheen te slaan!! |
Donderdag 7 Augustus 2008 11:20 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ben blij dat Sue haar reactie heeft kunnen geven want het fijne qua aanvallen en zo kon ik je niet vertellen, wist ik niet zo precies maar het is natuurlijk ook al veel waard dat Croky nog mooi op gewicht zit, maakt het met de medicijnen een betere kans maken natuurlijk. We duimen hoor, je hebt snel gereageert zoals ik kan uitmaken uit de reactie van Sue en je hebt jezelf niks te verwijten, meer kan je op dit moment niet doen. Croky zal moeten vechten en hoe hard het lichaam van Croky KAN vechten zal nu blijken, maar dat heeft niks met jou ingrijpen te maken. Geef jezelf in elk geval geen schuld, je geeft Croky de zorg die hij nu nodig heeft en dat is al heel veel, goede moed.  |
Donderdag 7 Augustus 2008 11:29 am |
|
|
Croky
Net uit het ei
Ik heb net even gebeld.
Het lijkt alsof hij zijn vleugeltjes ietsie pietsie meer beweegt. Maar echt zien
of het aanslaat kan nog niet. |
Donderdag 7 Augustus 2008 12:37 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Het is dan toch gelukkig al geen al te slecht nieuws als je de situatie bekijkt. Elk klein beetje beter is een stapje in de goede richting. Het is misschien nog wat te snel om echt resultaat te zien, misschien weet je deze avond iets meer of zo. Hopelijk is er dan veel beter nieuws. Beter beetje bij beetje beter dan dat het de andere kant opgaat, al is helemaal terug in orde natuurlijk het beste nieuws, dat is normaal maar dat is onmogelijk op die korte tijd natuurlijk.  |
Donderdag 7 Augustus 2008 1:03 pm |
|
|
Croky
Net uit het ei
Crook heeft het niet gehaald  |
Donderdag 7 Augustus 2008 1:25 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ooooh nee, zouden de vleugelbewegingen dan eerder een laatste opflakkering geweest zijn?
Wat naar voor je. Weet wel dat je je best gedaan hebt voor Croky en je niet meer kon doen dan wat je nu gedaan hebt.
Veel moed bij het verlies van Croky  |
Donderdag 7 Augustus 2008 2:21 pm |
|
|
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Croky
Crook heeft het niet gehaald
Gedverdrie!!!!! wat shit.... toen ik las dat ie loodvergiftiging had, hadik er al een hard hoofd in... veel sterkte hoor.  |
Donderdag 7 Augustus 2008 5:52 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
He?! Nee he! Ik hoorde net van Sarah dat Croky was overleden. Heel veel sterkte!!!!!  |
Donderdag 7 Augustus 2008 6:51 pm |
|
|
Croky
Net uit het ei
Ja kep hem net opgehaald in amsterdam. Mijn moeder heeft kistje gekocht in kreta we gaan hem morgen begraven in de tuin. Is hij toch nog lekker dichtbij. Wel heel vreemd, stil huis, lege kooi, geen kusjes meer kunnen geven.
Dit is trouwens Croky van de Youtube filmpjes (voor degene die het gezien hebben) Croky werd op die filmpjes getraind met clicker. |
Donderdag 7 Augustus 2008 8:34 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik kan goed geloven dat het nu wel stil is in huis. Mooi van je moeder dat ze een kistje heeft gekocht voor Croky. En inderdaad, in de tuin is een eigen plekje waar je nog vele keren terug kan gaan als je dat nodig hebt.
Ik heb de filmpjes helaas niet gezien, sorry.
Veel sterkte ook morgen  |
Donderdag 7 Augustus 2008 8:40 pm |
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
mag ik vragen naar de link op youtube? ik zou graag eens de filmpjes willen bekijken!
|
Donderdag 7 Augustus 2008 8:54 pm |
|
|
Whisper
Vliegende acrobaat
Veel sterkte  |
Donderdag 7 Augustus 2008 8:57 pm |
|
|
|
|