|
|
|
Sue
Moderator

|
Oh wat zal dat moeilijk geweest zijn, heel veel sterkte. Ook alvast heel erg veel sterkte voor morgen.. Ik hoop dat jullie een mooi plekje voor hem kunnen vinden.
Ik kan de link helaas niet zien? |
Donderdag 7 Augustus 2008 9:46 pm |
|
|
|
|
Croky
Net uit het ei
http://nl.youtube.com/watch?v=RxdobFJ3IcU
dit is er 1. Maar als je Croky intypt op youtube dan zie je het ook.
bedankt voor jullie steun |
Vrijdag 8 Augustus 2008 6:32 am |
|
|
Sarah
Moderator

Heb net even de filmpjes van Croky bekeken. Knap hoor wat jullie met Croky bereikt hebben, heel slim gaaitje was Croky die blijkbaar veel in zijn mars had.  |
Vrijdag 8 Augustus 2008 9:57 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh wat een mooi filmpje zeg.. Wat een schatje was Croky, een geboren artiestje!! |
Vrijdag 8 Augustus 2008 11:01 am |
|
|
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Croky
http://nl.youtube.com/watch?v=RxdobFJ3IcU
dit is er 1. Maar als je Croky intypt op youtube dan zie je het ook.
bedankt voor jullie steun
jeetje.... wat een intelligent agaatje!!! geweldig om dit ff te zien!! ik ben ff lid geworden van jullie youtube omdat ik niet veel tijd heb nu alles te bekijken.. dan kan ik 'm te allen tijde terugvinden! Blijft wel triest dat jullie schatje er niet meer is....  |
Zaterdag 9 Augustus 2008 10:05 pm |
|
|
arienino
Eitje
| Re: Croky heeft jeuk... |
|
|
quote:
Originally posted by Croky
Hallo,
Sinds eergister doet mijn aga heel ingewikkeld. Hij krabt zichzelf, en schud als een gek met zijn staart heen en weer alsof hij jeuk heeft.
Gister naar dierenarts geweest, die voelde een verdikking in zijn darmpjes,en gaf mij een ontstekingsremmer...hij dacht aan een darmontsteking. Gister spuugde hij de medicijnen uit (waar de dierenarts bij was). Ik moest het vandaag weer gewoon proberen, zou hij het uitspugen, dan moest ik ermeen stoppen, en hopen dat het vanzelf over zou gaan. Nu heb ik het vanochtend gegeven, en hij hield het gelukkig binnen. Ik moet dat spul een week gebruiken.
Nu is mijn vraag,, heeft iemand ditzelfde probleem een keer meegemaakt, en wat was er toen aan de hand.
Hij gedraagt zich verder normaal, komt nog lekker bij mij knuffelen, vliegt lekker rond, eet gezond. Vermaakt zich prima...maar heeft dus jeuk.
Het baasje van Croky.
mijngrijsje heeft ook jeuk en ik hoorde dat onstekingsremmers goed zijn ik ga er morgen mee beginnen mij benieuwen grb alleen hij krijgt druppels van de dierenwinkel |
Maandag 13 December 2010 10:26 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Euh, niet zomaar iets gaan geven hoor, medicatie kan echt gevaarlijk zijn. Ik weet niet of je je grijsje doucht? Grijsjes en nog veel andere gaaitjes hebben last van droge huid en dit zie je ook door de witte poeder wat ze afgeven maar dit is normaal. Dit kan je minimaliseren door elke dag met water te sproeien of in de douche mee te nemen (uiteraard zonder zeep of zo) |
Dinsdag 14 December 2010 9:09 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 5:36 pm
|
|
|
|
|