Ik kom steeds van de ene op de andere site en zag vanavond:
http://www.google.com/
Zij bemiddelen tussen papegaaien en adoptiegezinnen. Er zijn wel een aantal voowaarden waaraan je moet voldoen: een cursus, vogeldierenartsconsult, harrison's voeding etc. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben?
Marleen, niks voor jou? Ze zoeken nog een plekje voor twee (apart te plaatsen) grijsjes?
Woensdag 3 Januari 2007 8:09 pm
Marjet Ervaren vlieger
Hihi, Marleen heeft haar eigen papegaaienopvang al
Ik geloof dat Marleen graag paartjes wil vormen met haar vogels??
Als je meedoet met het adoptieprogramma dan mag je niet met deze geadopteerde vogels kweken.
Donderdag 4 Januari 2007 3:31 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
maar wat is dan de bedoeling. gaan ze na een tijdje weer bij je weg? wat als die vogel een van jou vogels wel leuk vind en er een nestje mee wil bouwen. mag dat niet? als ze samen gelukkig zijn... ik vind wel dat ze veel van je eisen zoals het speciale voer en zo. het kan toch ook een ander goed merk zijn? is maar een vraag hoor?
Donderdag 4 Januari 2007 3:49 pm
Sue Moderator
Tja, ik vind het af en toe ook een beetje overdreven.. Ik denk dat er voor één voer is gekozen om zo de discussie 'maar deze pellet is ook goed' uit de weg te gaan. Of omdat Hooimeijer adviseur is van de stichting?
De vogels blijven juridisch eigendom van de stichting. Ze blijven echter wel bij jou. Tenzij je er slecht voor zorgt. (Denk dat ze daarom eigendom van de stichting blijven)
Volgens mij mag kweken met adoptievogels echt niet.. Je zou ze eens kunnen mailen.
Donderdag 4 Januari 2007 4:04 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ik weet niet eens of ze me wel een beestje laten adopteren hier in tsjechie. het is nogal erg ver weg, anders zou ik voor een ara gaan. hebben we weer een tweety in huis.
Donderdag 4 Januari 2007 4:20 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 7:03 pm