|
|
|
kimmi
Fladderaar
| afstandsbediening |
|
|
ik vraag me af of er nog mesen zijn die hetzelfde probleem hebben al ik hier, nou ja probleem is veel gezegd want soms is het best grappig.
onze 2 gaaien hebben een ware obsessie voor de afstandsbediening van de televisie, de camera, computer, noem maar op.
het gaat hier dus zo: als wij tv kijken en de gaaitjes zitten bij ons (meestal dus) dan moeten we de afstandbediening verstoppen, doen we dat niet dan ben ik zeker dat we binnen de kortste keren een nieuwe nodig hebben! op het anderhalf jaar tijd dat ze hier zijn, zijn er namelijk al veeeeel knopjes gesneuveld!
als ze dat ding nog maar in de gaten krijgen dan is het racen om erbij te komen.
foto's nemen is bijna onmogelijk want als ze het doorhebben denken ze nog maar 1 ding: hoe krijg ik die camera te pakken?
gezellig forummen met de gaaien in de buurt? vergeet het maar want ze trekken de toetsen af het toetsenbord!
volgens mij is het gewoon omdat het niet mag dat ze het zo leuk vinden! |
Donderdag 20 September 2007 9:29 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: afstandsbediening |
|
|
Hahaha dat van die afstandsbediening ken ik wel. Het enige wat erop zit is je afstandsbediening introduceren en ze dan voorzichtig laten proeven. Maar dan nog blijft de interesse hoor!
Kan je je gaaien niet wegzetten op de klimboom als je gaan internetten? Dat doe ik vaak. Ze zitten er dan wel naast.
Camera's zijn hier geen probleem?? |
Donderdag 20 September 2007 9:42 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hahahha,ja hoor.
Bij onze gaaien is het ook altijd oppassen.
Ze knagen echt het liefste overal in. |
Donderdag 20 September 2007 9:50 am |
|
|
|
|
kimmi
Fladderaar
nou ondertussen is het al een gewoonte geworden om ze weg te stoppen.
de aftandsbediening dan!
niet de gaaien
als ik ooit een nieuwe tv koop dan mogen ze deze afstandsbediening houden, als er tegen die tijd nog iets van over is  |
Donderdag 20 September 2007 9:50 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Hier ook, bij ALLE afstandsbedieningen!
van de 30 knopjes zijn er wel 20 half kapot gebeten, en 2 of 3 helemaal |
Donderdag 20 September 2007 10:24 am |
|
|
esjo
Moderator

Hier ook de afstandbediening en de telefoon. Van de telefoon waren na een onoplettend moment 2 knopjes verdwenen. Ra..ra...waar die zijn gebleven  |
Donderdag 20 September 2007 11:03 am |
|
|
|
|
joze
Ervaren vlieger
heel herkenbaar
de afstandsbediening heeft hier ook aangevreten knopejes en knopjes die weg zijn.
en het toetsenbord....ja dat ziet er ook niet meer uit
en vooral als ik met de muis heen en wer beweeg springen ze er boven op
wn als ik achter de pc zit dan gaat Kayla klieren, met als gevolg dat mijn rugleuning van de bureaustoel helemaal kapot is gebeten ( er hangt nu een doek overheen als camoufage ) |
Vrijdag 21 September 2007 6:21 am |
|
|
Laura B
Moderator

Hier is het eender als bij jullie!! Ik leg de afstandbedieningen met de knopjes naar beneden op de bank, of achter mn rug...de laatste tijd gaat dat erg goed....Bij de laptop mag Cleo niet in de buurt komen, dan is ie zo stuk helaas. Als ik zit te fluffen dan zit ze lekker in de klimboom!  |
Vrijdag 21 September 2007 8:03 am |
|
|
fuzz
Fladderaar
Haha daar heb ik geen last van daar zijn mijn grasjes veel te schijtlijsterig voor!
Zou de intresse voor de afstandsbediening etc. misschien komen omdat jij er ook mee bezig bent of omdat ze jaloers zijn ofzo? |
Zondag 23 September 2007 8:22 pm |
|
|
|
|
sabina/kippie
Ervaren vlieger
Ha Ha komt hier ook heel bekend voor. Bij de ene afstandsbediening zijn er een paar knoppe af bij de andere allemaal. Ik heb nu wel de mazzel als ik ze omdraai (dus met de knoppen naar benenden) gaat het tot nu toe prima.
Toch maar even afkloppen zal je altijd zien.
Mijn draad van mijn muis is ook al helemaal kaal geplukt.
De dingen die ze mogen slopen neeee dat is natuurlijk niet leuk. |
Maandag 24 September 2007 6:09 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Leuk dit onderwerp. Ik had Zazu een paar dagen geleden op de bank gezet om zijn pellets ongestoord te kunnen verstoppen in zijn kooi.
Ineens hoorde ik 'Oh' (heel geïrriteerd) en een 'pok'. Meneer was de afstandsbediening een lesje aan het leren! Gelukkig heb ik de afstandsbediening kunnen redden.  |
Vrijdag 28 September 2007 9:08 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Misschien denken ze dat ze een beloning krijgen als ze het ding uit elkaar hebben gesloopt?
Hier zijn de kinderen gevaarlijker voor de afstandsbediening dan de aga. Het toestenbord is een ander verhaal. Hij vindt het eng maar erg leuk om erover heen te lopen. Slopen doet 'ie niet echt, maar als ik dan zelf wil typen valt hij mijn vingers aan, terwijl hij dat verder nooit doe, ook niet als ik hem oppak. Alleen als ik zijn bad ophang of als ik op het toestenbord typ waar hij bij rondloopt. |
Vrijdag 28 September 2007 11:48 am |
|
|
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
quote:
Originally posted by kimmi
als ik ooit een nieuwe tv koop dan mogen ze deze afstandsbediening houden, als er tegen die tijd nog iets van over is
Dan is ie vast niet interessant meer. Dan is de nieuwe afstandbediening opeens veel leuker  |
Vrijdag 28 September 2007 7:57 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Hier is de afstandbediening ook wel populair ja. Tja, die knopjes hè
Onlangs heeft Jelle het knopje van het fototoestel eraf gesloopt, inclusief het inzoomknopje Effe niet opletten en het was al gebeurd Dat was toch wel balen, want het toestel was pas 8 maanden oud. Die knopjes kun je nergen los krijgen, en laten repareren kost bijna net zo duur als het toestel was, dus dat doe je dan ook niet. Kortom, het fototoestel ligt nu in de la en we hebben vlak voor de vakantie maar een nieuw goedkoop toestelletje gekocht  |
Vrijdag 28 September 2007 8:02 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by vlindertje
Misschien denken ze dat ze een beloning krijgen als ze het ding uit elkaar hebben gesloopt?
Hier zijn de kinderen gevaarlijker voor de afstandsbediening dan de aga. Het toestenbord is een ander verhaal. Hij vindt het eng maar erg leuk om erover heen te lopen. Slopen doet 'ie niet echt, maar als ik dan zelf wil typen valt hij mijn vingers aan, terwijl hij dat verder nooit doe, ook niet als ik hem oppak. Alleen als ik zijn bad ophang of als ik op het toestenbord typ waar hij bij rondloopt.
Heb je een laptop of een gewoon toetsenbord? Laptops zijn een stuk interessanter had ik begrepen!  |
Zondag 30 September 2007 9:18 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 7:09 pm
|
|
|
|
|