|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by Wil
Charu is hier de stress kip, zij heeft hier de een grootste bek van het hele stel, maar is als het erop aan komt echt een heldin op sokken schrikt ook heel snel van vreemde mensen en geluiden en dat krijg je er bij haar ook niet uit
Ik ga met haar ook beslist niet in drukte lopen hoor, stel dat er wel wat gebeurd dan, zou het mezelf nooit kunnen vergeven en een tuigje is voor haar geen optie dus zij blijft lekker haar frisse neus halen in de tuin en hier in de buurt.
Hahaha moet hier wel om lachen hoor. Het kippetje met de grootste snavel heeft toch sokjes aan. Ben je zelf ook gespannen dat er iets mis gaat? Dat heb ik namelijk wel en dat voelt Zazu best goed. Ik had een keer een kater (oh-oh, alcohol) en toen had ik niet door dat Zazu op m'n arm zat, was het eventjes vergeten want voelde me behoorlijk beroerd. Meneer zat prinsheerlijk en vond het toen allemaal wel leuk.
Gaan jullie wel eens in het bos wandelen?
Nee ik ben zelf niet gespannen, wel alert en nee in het bos komen we eigenlijk nooit meer, omdat onze Kyra niet ver meer mag en kan lopen en juist door haar kwamen we er toen wel regelmatig.
Haha die Zazu ja ze reageren sterk op je dan heh. |
Woensdag 6 Juni 2007 9:31 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh wat jammer dat ze niet meer ver mag lopen..  |
Donderdag 7 Juni 2007 12:35 pm |
|