|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha, ja, da's ook weer waar. En een vreemde omgeving helpt ook niet bij TT. Toen op de drive inn lag Iago er ook binnen 5 seconden vanaf. (Geen overdrijven) |
Donderdag 28 September 2006 10:24 pm |
|
|
OmaLisa
Vlieger
|
|
|
|
Jullie maken het ook niet makkelijker op he
Bij ons konden alle dieren altijd samen, ik had een Afghaanse Windhond uit het dierenasiel gehaald van 6 j. die zat daar omdat ze de katten dode in de buurt. Ik heb haar toch gekocht ontdanks ik 3 katten had zitten thuis waarvan 1 kat de honden in de buurt aanviel, ook herders en andere grote honden
Dus dacht ik, kom maar op met die hond, ze zagen elkaar, ze zaten elkaar na tot op zolder, wat er precies gebeurde weet ik niet, er lag overal katten en hondenharen. Maar sindsdien als de kat op de trap zat en de hond wilde er langs, wachtte de hond net zolang totdat de kat plaatsmaakte
De hond heeft nooit meer naar een kat omgekeken
Nu was die kat wel een bijzonderheid hoor, hij zwom ook regelmatig, dat hoor je ook nooi van een kat.
Mensen waren ook bang van hem, hij kon voor je gaan zitten, je een hele tijd strak aanblijven kijken, wilde je weglopen haalde hij uit
En ik kon alles met hem doen, hij is 15j. geworden, een prachtkat
Mensen hebben het nog over hem, hij is al 12j. dood helaas!!! |
Vrijdag 29 September 2006 3:33 am |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ik heb zelf een BB, en ik tegenstelling tot wat er net verteld wordt, speelt die van mij wel heel veel (ik denk dat het er ook aan ligt of ze er van jongs af aan aan gewend zijn?) en krijsen kan hij als de beste, we worden er af en toe nogal gestoord van...
maar het is wel de liefste vogel ooit
dus ik denk dat je heel moeilijk kan spreken over een bepaald gedrag per soort aangezien ze onderling heel erg verschillen. Mij is een caique toen afgeraden omdat ze niet goed zouden zijn met andere soorten (te dominant) achteraf denk ik dat dat juist een hele goede combi zou zijn geweest  |
Zondag 1 Oktober 2006 9:42 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Oma lisa heeft al een gaaitje aan geschaft!!
En het is geen van 3-en geworden
Ze heeft een prinses of wales erbij!!! |
Zondag 1 Oktober 2006 9:44 am |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Leuk!
Die hadden we hier nog niet!!
Gefeliciteerd met je nieuwe vogel omalisa! |
Zondag 1 Oktober 2006 1:04 pm |
|
|
Bogucci
Vlieger
|
Gefeliciteerd met de nieuwkomer. En zo te zien gaat het prima tussen de gaaitjes. |
Zondag 1 Oktober 2006 2:41 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Hahaha, ja, da's ook weer waar. En een vreemde omgeving helpt ook niet bij TT. Toen op de drive inn lag Iago er ook binnen 5 seconden vanaf. (Geen overdrijven)
haha Iago was niet de enige hoor, dit gebeurde met Rocco ook
(en die wilde teuntje net gaan voeren ) |
Zondag 1 Oktober 2006 9:09 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ach, stank voor dank zeg!  |
Maandag 2 Oktober 2006 8:43 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
ik heb nog nooit wat over zo een gehoord wie kan er iets over vertellen ??
geleficiteerd omalisa hoe ben je op deze schoonheid gekomen, is wel was anders als een meyer of bbtje denk ik |
Dinsdag 3 Oktober 2006 10:25 am |
|
|
|
|
OmaLisa
Vlieger
|
|
|
|
Millie, kijk maar in mijn dagboek
Nou ik ging eigenlijk voor een Meyertje of Bboertje, omdat mij een Caique is afgeraden vanwege zijn geluid.
Maar het liefste zou ik de vogel bij de valkjes willen houden, dus toen ik in die winkel stond, vertelde de verkoopster mij dat voor de valkjes de "Princess of Wales"geschikter was dan b.v. een Meyertje of Bb of een Caique. Ik heb mij over laten halen met de garantie, mocht het niet lukken ik de vogel terug kon brengen Zij is nu 1 week in huis, en ze hoort er helemaal bij, ze is gelijk geaccepteerd, geen enkel punt
Het is zelfs zo, als ze haar niet zien, dan wordt zij geroepen door de valkjes, ze zijn ook niet te beroerd om haar een poetsbeurt te geven
De "princess"is een hele rustige vogel die echt heel slim is, ze heeft gauw door wat er bedoelt wordt, wel valt ze vaak in slaap, en ze praat in haar slaap (heel zachtjes), ik noem dat "kwetteren". Opvallend is, dat ze vreemde mensen erg leuk vind, en probeert om op schoot te klimmen, een echte allemans vriend
Maar ik denk toch dat ik een Caique erbij wilt, ik vind ze zoooo leuk!!! Vooral dat karaktertje van hun. Maar dan zet ik hem niet bij de valkjes, dat durf ik niet goed, even aankijken, maar voorlopig nog niet hoor, eerst moeten de valkjes en de Princess goed wennen
Maar alles gaat van een leien dakje zoals ze dat noemen, ze zijn allemaal erg rustig, ik heb nooit drukke dieren gehad, en alles kon met elkaar opschieten, honden, katten, en vogels.
Regelmatig land er een vogel op een van mijn hondjes, ze slapen gewoon door Leuk he!
groetjes Lisa |
Zaterdag 7 Oktober 2006 8:41 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Wat leuk om te lezen allemaal hahahha, ik vind het wel komisch dat Sara zo vaak eventjes in slaap valt. Dat hoort er echt bij dus? Ik zou bijna bang zijn dat ze aan narcolepsie lijdt . En dan dat murmelen erbij ..  |
Zaterdag 7 Oktober 2006 8:44 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 7:48 pm
|
|
|
|
|