bij elkaar zitten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

bij elkaar zitten  Reageer met quote  

ja ik weet dat ik de laatste tijd hier veel over vraag maar hier komt er nog ene dus houd u maar vast Laughing
mijn ma en ik zijn vast beraden om een maatje te zoeken voor jefke (maar ik wil geen baby's) nu wilt mijn ma een maatje die geen kindjes van hem krijgt en, ook nog en houd u goed vast, bij elkaar in de kooi zitten.
nu zit mijn ma al een tijdje in de dagboekpagina's te zien samen met mij en ze vind bonte boertjes wel charmant.
nu wil ze er wel zo een maar bij hem in de kooi en toen ik zei dat ik niet weet of dit gaat kwam ze met het feit af dat bij gaaitjes die uit de kooi goed met elkaar kunnen akkederen (ze heeft de pagina's van flit en iango gezien) waarom dan niet bij elkaar?
nu moest ik dit eens vragen.
ik hoop dat dit de moeite waard was en niet belachelijk klinkt, maar als dit zo is is dit mijn ma haar idee Laughing
Bericht Zondag 4 November 2007 12:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

klinkt toch niet belachelijk Wink vragen zijn nooit belachelijk Very Happy
ik zou ze niet zomaar bijelkaar in de kooi doen,
maar eerst aparte kooien en kijken hoe ze opelkaar reageren als ze buiten de kooi zijn als dat goed gaat zou je kunnen kijken of ze samen in een nieuwe kooi kunnen voor allebei nieuw zeg maar(hoop dat je me snapt Laughing )maar ook dit is geen garantie dat het lukt om samen te zetten Wink
Bericht Zondag 4 November 2007 3:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik sluit me helemaal bij het vorige antwoord aan Wink
Ga er ook nooit vanuit dat vogels altijd maatjes van elkaar zullen worden en neem er alleen een vogel bij als jullie dat zelf heel leuk vinden. Wink
Bericht Zondag 4 November 2007 3:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wel het is voor jefke maar ik moet toegeven dat ik er zelf ook niet tegen ben Wink
Bericht Zondag 4 November 2007 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Heel herkenbaar hoor Wink
Bericht Zondag 4 November 2007 4:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Da's helemaal niet belachelijk hoor.. Wink
Ik sluit me aan bij wat er is gezegd.. Ik zou ze nooit zomaar bij elkaar in de kooi zetten. Geef ze altijd een aparte kooi, je kan ze later nog altijd bij elkaar zetten. Zo is het ook geen teleurstelling als het niet klikt, snap je? Smile
Bericht Zondag 4 November 2007 9:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja dat is wat ik ga doen.
je mag iago van mij bedanken, zijn schattig koppke heeft mijn ma in een seconde verliefd gemaakt Laughing Veertje Hulde!
Bericht Zondag 4 November 2007 9:40 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oké dan! Smile

Ik heb Iago bedankt en wat deed hij? Z'n hoofdje aanbieden, alsof hij wilde zeggen: Thank me like that. Rolling Eyes Laughing

Ben blij dat Iago je moeder verliefd heeft gemaakt. Cool
Bericht Donderdag 8 November 2007 11:15 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 7:54 pm
  Berichten van afgelopen: