Billy, Sammie en Remi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
djimba
Net uit het ei

Billy, Sammie en Remi  Reageer met quote  

Hoi iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb getypt. Het gaat echt super goed met mijn 3 vriendjes!!! Billy zit nu in een super grote kooi binnen en Sammie en Remy zitten lekker met zijn tweetjes buiten in de violere waar ze heerlijk rond vliegen! en verliefd zijn opelkaar hihi.

Billy is echt heel erg tam geworden. Hij blijft steeds bij mij zitten, waar ik ook heen loop. Hij vliegt me overal achterna. Alleen wil hij constant overal in knabbelen dus ook aan mijn vingers. Het begint altijd heel zacht maar op ten duur wordt het steeds harder... zou er een manier zijn hoe ik hem dit af kan leren? Ik heb al verschillende dingen geprobeert zoals blazen, met mijn hand heen en weer gaan zodat hij zijn evenwicht moet houden, een ander stem gebruiken. Het zou fijn zijn als hij dit afleert maar voor mij is het nu al een super vogel waar ik helemaal gek op ben.

Binnenkort zal ik weer wat foto's in mijn fotoalbum plaatsen.

Groetjes Inge
Bericht Dinsdag 30 September 2008 7:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Billy, Sammie en Remi  Reageer met quote  

Wat leuk om weer wat van jullie te horen. Mr. Green Billy klinkt echt als een schatje. Wat heeft je doen besluiten om hem binnen te houden en Sammie & Remi in de voliere? Hoe oud is Billy nu? Flit was in het begin ook minder voorzichtig, evenals de andere kippetjes. Dat leren ze mettertijd..
Bericht Dinsdag 30 September 2008 8:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé, fijn te horen dat het goed gaat met jullie. Moet me aansluiten bij Sue, volgens mij moet Billy echt leren van voorzichtiger te zijn en gaat dat best lukken eens ie doorgeeft dat jij er niet zo blij mee bent en het ook snapt dat hij te ver gaat soms. Wink
Bericht Woensdag 1 Oktober 2008 9:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 7:55 pm
  Berichten van afgelopen: