Zoals sommige van jullie weten gaan wij binnenkort verhuizen. We hebben ons huis nu al een tijdje te koop staan en al een paar kijkers gehad.
Vandaag kwam er een stel voor de tweede keer kijken. Bij het eerste bezoek toonde het meisje heel erg veel interesse voor Bob. Vandaag kwamen ze weer en vroegen ze aan mijn vader dat als ze het huis kochten ze hem er misschien bij mochten hebben .
Ze zouden hem eens mee moeten maken als hij niet lief en stil op zijn stokje zat , dan piepten ze wel anders .
Maar goed laten we dat toch maar niet doen
Maandag 15 Mei 2006 11:02 pm
marleen Kamikaze piloot
Oh jee........nou ik weet zeker dat Bob
het er niet mee eens zou zijn
Die blijft liever bij jou
We waren hem al aan het leren om te zeggen: mooi huis kopen!
Maar misschien is dat nu toch niet nodig
Dinsdag 16 Mei 2006 10:41 am
Sue Moderator
Re: Bob is gewild! :D
Wat een grapjassen! Was dat serieus bedoeld?
Anders stuur je ze door. Dan kunnen we ze ook de minder leuke kanten van vogels laten zien. (Ze póepen overal!)
Het kwam wel serieus over ja
Maar als er onbekenden zijn zit hij ook heel lief en stil op zijn stok, normaal is dat ook wel anders Een dag met Bob en ze piepen wel anders denk ik
Ach ja, ik zie het maar als een complimentje
Dinsdag 16 Mei 2006 11:52 am
Sue Moderator
Serieus? Da's wel lef hebben zeg!
Ik denk idd dat ze wel anders piepen als ze Bob de hele dag meemaken. Mensen denken vaak dat het vanzelf gaat, zo'n lieve gaai. Maar ze vergeten dat het best veel werk is!
Dinsdag 16 Mei 2006 11:57 am
Bas Schurink Vlieger
precies, allemaal "Ah wat lief" totdat ze even hun keeltje opentrekken of iets slopen, dan moeten ze ineens weg
Ja inderdaad, als ik erbij was geweest had ik dat ook wel even gezegd. Maar ik was er natuurlijk niet
Misschien was het ook wel een grapje en kijken ze altijd serieus
quote:Originally posted by MarloesGetkate
Vandaag kwamen ze weer en vroegen ze aan mijn vader dat als ze het huis kochten ze hem er misschien bij mochten hebben .
:
HEBBEN?HEBBEN?
Nog niet eens KOPEN
Dinsdag 16 Mei 2006 1:37 pm
Bas Schurink Vlieger