|
|
|
knoebel
Net uit het ei
| bonte boertje samen |
|
|
hallo, ik heb een week geleden een bont boertje gekocht, en hij/zij doet het prima, maar kan ik er een bont boertje bij zetten zonder het probleem dat ze zich gaan bijten of dat ze gaan vechten.????????grt willie |
Zondag 7 December 2008 6:26 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Knoebel,
Zekerheid is er nooit hoor, er altijd vanuit gaan en een extra kooi in huis hebben voor de zekerheid is toch wel geboden voor het geval het niet gaat en toch ook voor de eerste dag(en), om de nieuweling te laten wennen aan de nieuwe omgeving. Ik zou er nooit voor kiezen om er zomaar een gaaitje bij in de kooi te zetten, kan goed zijn dat de klik er gewoon niet is, wat zou je dan doen?  |
Zondag 7 December 2008 7:15 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: bonte boertje samen |
|
|
Hai Knoebel. Wil je een andere vogel bij hem in de kooi zetten? Daar zou ik nooit vanuit gaan, dan kan het ook nooit tegenvallen!
Ze moeten vaak eerst ook aan elkaar wennen. |
Zondag 7 December 2008 8:14 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ik ben eigenlijk van het princiepe dat je jonge dieren altijd met elkaar kunt laten opgroeien, je bb-tje is nog redelijk jong dus als je ze vroeg laat wennen kunne nze met elkaar in de kooi.
mijn neef heeft bv een jonge rat en een kitten laten opgroeien en dat zijn de beste vrienden ze slapen zelfs samen dus ik zeg de vroeger ze bij elkaar zijn, de meer kans er is om ze te laten opgroeien |
Maandag 8 December 2008 9:56 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:05 pm
|
|
|
|
|
|