|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
| Boos |
|
|
hallo iedereen,
nu heb ik mij gisteren ingespannen om de voliére buiten helemaal aan te passen aan de nieuwe inwoners zoals takken, speeltjes, snoepjes enzo.
nu dacht ik, laat ik vandaag eens al mijn aandacht geven aan mijn 2 schatjes hier binnen. Ik kom terug van school en doe de kooideur open en steek mijn hand binnen, wat doet dat schatje van een Jos? hap, bijna mijn vinger tot onder mijn oksel weg. ik dacht, nu plezant, dan jefke maar eerst. wat doet die jonge heer, hap ook bijna mijn hele arm weg. De heren waren boos. Gewoon geen reden maar gewoon slecht gezind. nu zitten ze boven op hun kooi met hun rug naar mij toe. dit hebben ze zo eens in de 2 weken, en de volgende dag is dit kompleet over. Hebben jullie vogels dit ook af en toe? |
Vrijdag 4 September 2009 7:12 pm |
|
|
|
|
CoeurSauvage
Net uit het ei
|
Jep, mijn vogels hebben ook zo nu en dan gewoon hun dag niet. Zijn dan ook echt niet te genieten. |
Vrijdag 4 September 2009 7:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Arme Stephen , kanibalen van gaaien heb jij zeg
Ja, hoor. Hier hebben ze ook wel eens van die dagen, gelukkig niet te vaak en zeker niet met z'n beide samen maar je hebt het liever niet natuurlijk. |
Vrijdag 4 September 2009 7:27 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
hehe zeg dat wel, gelukkig heb ik nestor nog om te knuffelen  |
Vrijdag 4 September 2009 8:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
Vrijdag 4 September 2009 8:16 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ook Herman heeft weleens een off-day Gelukkig duurt dat niet de hele dag maar soms is ie 's morgens behoorlijk uit zijn hummetje |
Zaterdag 5 September 2009 9:11 am |
|
|
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
heeft elmo altijd als ik aan haar speelgoed zit haha dat is haar eigendom en owee als ik ermee wil hahaahhaha
kokkie heeft dat helemaal die mag mij gewoon niet ja alleen als ze gevallen is dan ben ik goed haha |
Zaterdag 5 September 2009 6:19 pm |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Ze zijn jaloers! Ik weet zeker dat ze voelen dat jij met andere vogels bezig bent.
Sommige kinderen hebben dat ook even als er een jong broertje of zusje bij komt.
Als er op de juiste manier mee wordt omgegeaan gaat het snel weer over. |
Zondag 6 September 2009 10:39 am |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ja dat kan zijn dat het net zo is als met kinderen.
gelukkig is het hier terug afgekoelt en ook gelukkig dat joske zich de volgende dag altijd wat slecht voelt en dan de ganse dag op mijn schouder zit te brabbelen en kusjes te geven  |
Zondag 6 September 2009 11:14 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:05 pm
|
|
|
|
|
|