nog bedank voor je link seertje ik zag er een kweker tussen uit ursem en dat is maar 1 km van mij vandaan dus ik heb er even een mail heen gestuurd hopen dat hij reageerd anders bel ik hem
Het kweekseizoen begint nu een beetje voor de meesten. Er zijn er maar een paar die in de winter kweken. Dus waarschijnlijk zou je even moeten wachten...
ik vroeg me nog iets af waarom doe je stimpey eigelijk weg mischien stond het op dit forum maar heb er nix van mee gekregen las alleen dan je een catharina nam omdat stimpey weg ging
Geeft niks, je mag het vragen hoor. Ja het stond hiet ook op het forum
Ik merk steeds meer aan zijn gedrag dat hij een maatje zoekt. Ik had aan mijn vriend voorgesteld om er een popje bij te doen, maar hij wilde niet nog 1 vogel erbij.....Vond ik erg jammer, want dan had Stimpy niet weggehoeven...
Affijn, hij gaat nu naar Chantal (van het forum) en mag bij een leuk popje gaan wonen. Krijgt een valkenkamer en veel vriendjes!!
Omdat ik Cayou niet alleen wil laten (hij is natuurlijk gewend aan het "samenzijn" met Stimpy), zocht ik dus een vogeltje als nieuw maatje.