catharina's met valken samen in voliere?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
kaatjuh87
Beginnende vlieger

catharina's met valken samen in voliere?  Reageer met quote  

hoi hoi ik heb een vraag..

Door bepaalde omstandigheden heb ik besloten om mijn Forpus Kees,
volgend jaar naar buiten te doen..

maar,
ik heb geen voliere meer over en ben ik genootzaakt te gaan schuiven met mn vogels..voor zover mogelijk..

ik heb nu.
*voliere 1 => 1mx1mx1.80 hoog=> zitten 2 koppels Catharina's in.
*voliere 2=>1.50langx1m diepx1.80 hoog=> 1 koppel valken in..
*voliere 3=>2 m langx1m diepx1.80hoog =>3koppels grasjes in

nu zit in te denken om in voliere 2 1.50x1x1.80 bij de valken mn 2 koppels catharina's te steken. Kan dat samen?
ze eten hetzelfde en mn valken hebben int verleden een catha bij hun gehad en dat ging goed..
is de voliere ruim genoeg?
en wat met kweken? want als ik blokken ophang krijg ik dan gedonder?

en mocht dit allemaal kunnen wanneer kan ik ze het beste bij elkaar steken? ik neem aan binnekort ivm. dat ze een tijdje samen moeten zitten voor het broedseizoen begint?

ze zitten nu al naast elkaar voor alle duidelijk heid.

ik dacht zelf..
Binnenkort de voliere van de valken opnieuw inrichten en dan de catha's erbij..
moet wel zeggen dat de valken 2 apparte beestjes zijn 1 is gehandicapt en kan niet goed vliegen de ander plukt zichzelf een beetje dus misschien verveeld ze zich? daarom misschien wel beter dat er andere vogels bijkomen?

mocht dit nou kunnen heb ik voliere 1 leeg en kan ik als het weer warmer word opzoek naar een dame voor Kees en kunnen die samen in de voliere..

alvast bedankt voor jullie hulp
Bericht Zaterdag 5 December 2009 2:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oei, ik hoop dat hier toch iemand met meer ervaring van deze gaaitjes en volies komt reageren want zelf ga ik niet zomaar gissen, ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen dus gokken ga ik zeker al niet doen.
Bericht Maandag 7 December 2009 10:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:18 pm
  Berichten van afgelopen: