Chip de Catharinaparkiet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Diiana
Beginnende vlieger

Chip de Catharinaparkiet  Reageer met quote  

Ik heb vandaag bij een kweker een Catharina parkiet opgehaald het is een wildkleur split lutino man. Ik ga er een lutino popje bij proberen te vinden en dan er proberen mee te broeden. Smile
Hij is nog wel heel bang, maar dat komt vast wel goed Cool Hij is net uitgevlogen dus nog niet zo oud. Hij heet Chip.
Bericht Zondag 18 November 2007 2:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

leuk, chip leuke naam en dat komt heus wel goed met dat hij nog bang is binnekort worden jullie onafschijdelijk Very Happy
Bericht Zondag 18 November 2007 5:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,chip!!! Very Happy
als ie eenmaal gewend is komt dat vast allemaal goed Very Happy
Bericht Zondag 18 November 2007 5:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja, ik wilde graag een nieuw kweekkoppeltje erbij. Want bij mijn personata's was mijn olijf man overleden Sad aan teveel jongen grootbrengen(16), arme beestje was helemaal uitgeput. Maar het ging ook echt niet leuk, want de jongen waren nog niet eens uitgevlogen en begonnen ze al met een nieuw nestje. En niemand wist wat ik moest doen. Die jongen moesten er dus ook bij blijven want die waren nog niet zelfstandig, dus het werd het mannetje allemaal te veel. En ze zaten al 7 jaar bij elkaar. Sad Om dan een nieuwe man bij die pop te zetten gaat niet echt werken. Dus ik ga het popje weg doen, want zij is heel schuw en is nog steeds de hele tijd aan t roepen naar haar mannetje.
Bericht Zondag 18 November 2007 7:09 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Chip de Catharinaparkiet  Reageer met quote  

Gefeliciteerd met Chip! Very Happy Ben erg benieuwd naar kiekjes van Chip.
Wat sneu trouwens dat je personata is overleden.. Sad Had je geen nep-eitjes erbij kunnen leggen?
Bericht Zondag 18 November 2007 8:48 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:18 pm
  Berichten van afgelopen: