Ik heb vandaag bij een kweker een Catharina parkiet opgehaald het is een wildkleur split lutino man. Ik ga er een lutino popje bij proberen te vinden en dan er proberen mee te broeden.
Hij is nog wel heel bang, maar dat komt vast wel goed Hij is net uitgevlogen dus nog niet zo oud. Hij heet Chip.
Ja, ik wilde graag een nieuw kweekkoppeltje erbij. Want bij mijn personata's was mijn olijf man overleden aan teveel jongen grootbrengen(16), arme beestje was helemaal uitgeput. Maar het ging ook echt niet leuk, want de jongen waren nog niet eens uitgevlogen en begonnen ze al met een nieuw nestje. En niemand wist wat ik moest doen. Die jongen moesten er dus ook bij blijven want die waren nog niet zelfstandig, dus het werd het mannetje allemaal te veel. En ze zaten al 7 jaar bij elkaar. Om dan een nieuwe man bij die pop te zetten gaat niet echt werken. Dus ik ga het popje weg doen, want zij is heel schuw en is nog steeds de hele tijd aan t roepen naar haar mannetje.
Zondag 18 November 2007 7:09 pm
Sue Moderator
Re: Chip de Catharinaparkiet
Gefeliciteerd met Chip! Ben erg benieuwd naar kiekjes van Chip.
Wat sneu trouwens dat je personata is overleden.. Had je geen nep-eitjes erbij kunnen leggen?
Zondag 18 November 2007 8:48 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:18 pm