|
|
|
Spetter
Vlieger
| Cursus De Moderne Papegaai 7 februari 2010. |
|
|
Hoi mensen.
Ik ben gisteren naar de cursus geweest. Petje af voor de mensen van deze stichting. Mocht je interesse hebben in hun achtergrond, hoe ze werken etc., bezoek dan hun website:
demodernepapegaai.nl
Van 12.00 uur t/m 17.00 met 2 korte pauzes hebben we veel info mogen ontvangen. Ze hadden ook papegaaien bij (7 stuks). Veel info over gedragsproblemen, plukgedrag voorkomen met natuurlijk de oorzaken. Gevolgen van verkeerde voeding, voordelen pellet harrison, kortwieken, eisen te voldoen om een papegaai te adopteren. Het verhaal over de witkuifkaketoe Choco (prolaps). Choco heeft een ernstig gedragsprobleem: hij drukt op z'n endeldarm, waardoor de kringspier verslapt en alles eruit flubbert. Lees het verhaal op de website als je wilt.
Gedragsuitingen bij papegaaien, en een map vol met alle info bij elkaar.
Bestel je een zak Harrison, vermeld de naam van De Moderne Papegaai. Bij een afgesproken hoeveelheid ontvangen zij een zak Harrison voor de opvangvogels. Zo steunt u, zonder kosten, het werk van de stichting en helpt u de opvangvogels.
Mochten er vragen zijn.......................hoor ik het wel. |
Maandag 8 Februari 2010 1:32 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Arme Choco, dat klinkt niet goed!!!! Waar moet je die zak Harrisons bestellen als je zo de stichting wilt steunen? Misschien kun je dat er even bij vermelden?
Was dit een cursus voor mensen die een gaai willen adopteren? |
Maandag 8 Februari 2010 1:48 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Maakt niet uit waar je de Harrison besteld, als je vermeld De Moderne Papegaai (heb ik begrepen).
De cursus is voor iedereen. Er waren mensen die er een willen adopteren, of aanschaffen. Gedragsproblemen hebben; kortom iedereen die interesse heeft. De kosten zijn 35,00 euro. |
Maandag 8 Februari 2010 1:59 pm |
|
|
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
Ik ken Choco. een pracht gaai met giga probleem.
De mensen van de stichting doen zekers goed werk. Ken ze persoonlijk |
Maandag 8 Februari 2010 2:20 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Wow, maar 35 euro. Ik had verwacht dat het weer zo'n hele dure cursus was waar je weer een paar honderd euro kwijt zou zijn voor zo'n dag. 35 Euro is nog prima te betalen en wat je er dan allemaal voor krijgt.. |
Maandag 8 Februari 2010 3:23 pm |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
En je kunt los van de cursus altijd contact met ze opnemen voor vragen of wat dan ook. Voor 20,00 euro ben je een heel jaar donateur. Er zijn ook speciale cursussen voor papegaaienspeelgoed maken en nog veel meer zoals wandelingen etc. |
Maandag 8 Februari 2010 3:30 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Leek me echt wel interessant die cursus. |
Dinsdag 9 Februari 2010 9:00 am |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Klopt Sarah
Loes heeft ook de modueles gevolgd bij inley die ik ga doen. Dat sluit op elkaar aan m.b.t. info, advies etc.  |
Dinsdag 9 Februari 2010 10:50 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:25 pm
|
|
|
|
|
|