De advertentie van de Huisdiersuper

De spiegel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De enige die hier belangstelling heeft is Tommy. hij "klikt" altijd en snavelt dan even met zn spiegelbeeld. De eerste keer dat ik hem voor de spiegel hield rekte hij zn nekje en zei heel luid...ohhhhhhhhhhhh Halloooooooooooo Very Happy Very Happy Very Happy Dat was zoo schattig
Bericht Maandag 30 Oktober 2006 3:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jade tikt er ook tegen met zijn snavel
Bericht Maandag 30 Oktober 2006 4:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
De enige die hier belangstelling heeft is Tommy. hij "klikt" altijd en snavelt dan even met zn spiegelbeeld. De eerste keer dat ik hem voor de spiegel hield rekte hij zn nekje en zei heel luid...ohhhhhhhhhhhh Halloooooooooooo Very Happy Very Happy Very Happy Dat was zoo schattig

Dat klikken, bedoel je dat hij z'n onder en bovensnavel langs elkaar laat gaan? Worden daarbij zijn pupillen klein en groot?
Bericht Dinsdag 31 Oktober 2006 10:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee dat klikje niet, hij maakt een luid klik geluid...dat doet hij ook vaak als hij met Guano wil zoenen Rolling Eyes Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 31 Oktober 2006 11:36 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh hij wil met z'n spiegelbeeld zoenen! Narcistje?
Bericht Woensdag 1 November 2006 12:04 am
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Nee dat klikje niet, hij maakt een luid klik geluid...dat doet hij ook vaak als hij met Guano wil zoenen Rolling Eyes Laughing Laughing

O, denk je dat dat 'klik'geluid wil zeggen dat ze willen zoenen Tommy?
Of niet speciaal bij alle/veel gaaitjes?

Hebben jullie al een wit kruis op je gaai geschilderd? Nee, ik ben niet gek geworden maar op het nieuws was te zien hoe een olifant in de spiegel keek en toen een wit kruis op d'r kop 'betastte' Laughing
Dieren blijven geweldig hè?
Bericht Woensdag 1 November 2006 10:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, volgens mij is dat echt iets van Tom en Gwaan? Tommy heeft t van Guano overgenomen en zijn dat toen samen als kus/kroel commando gaan gebruiken Laughing t klinkt als een soort POEK-achtig klikje Rolling Eyes Laughing

Dat witte kruis werkt helaas niet bij papegaaien. Ze zien alles zo ook, doordat ze hun ogen zijwaards hebben en hun kop volledig draaien. Er is nml wel onderzoek gedaan en bij dolfijnen deden ze dat geloof ik ook met een teken? maar bij gaaitjes werkt dat dus niet. Wat je volgens mij wel kunt doen als onderzoek is een stuk karton oid omhooghouden en dan de gaai aan de ene kant houden, zodat hij er niet omheen kan kijken. Als je dan iets aan de andere kant van t karton doet, dan ziet hij t alleen IN de spiegel. Als hij dus in de gaten heeft dat t spiegelbeeld een reflectie is zal hij om t karton heen willen kijken of dat ding van de spiegel daar echt is Smile Moet je wel weer oppassen dat hij niet reageert op t geluid, of de beweging ofzo natuurlijk Razz Hier werkte t wel, maar ik heb nog niet goed genoeg mn best gedaan het ding onopvallend erachter te plaatsen. Beter zou mss zijn... eerst die "muur" te plaatsen en dat dingetje (iets lekkers) er al achter verstoppen en dan de vogel te halen Rolling Eyes
Bericht Donderdag 2 November 2006 2:59 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Bob kokt voedsel voor zichzelf op als hij zichzelf in een spiegel ziet Embarassed Hij is een beetje verwaand Laughing
Emma heb ik nog nooit echt voor een spiegel gehouden. Als ze zichzelf in het raam ziet blijft ze wel erg lang kijken maar daar blijft het dan ook bij.
Bericht Donderdag 2 November 2006 3:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Leuk dat je daar al mee geëxperimenteerd had Tommy Cool
Heb je nog es een gezellige 'up-date' van al je gevederde familieleden? Very Happy
Bericht Donderdag 2 November 2006 10:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 6:27 pm
  Berichten van afgelopen: