hij is gemeen maar ontzettend mooi was nog in twijfel geweest over een koppel derbyan parkieten of zonparkieten als ik deze nou zo zie krijg ik wel weer kriebels in mn buik wil ik ook!!!
pff die zijn niet zachtjes kwa geluid maar die moeten in een echte hele grote ruime voilliere zitten anders krijg ik steeds zo`n beeld voor me van beelden van zielige papegaaien die in veel te kleine hokken zitten en dat kan ik echt niet
poeh maak me vaak zo kwaad op mensen die op marktplaats adverteren met papegaaien kooi en dan staat er zo`n klein ouderwets kooitje op zo gemeen en zoiets om je zo kwaad op te maken
quote:Originally posted by hilli
pff die zijn niet zachtjes kwa geluid maar die moeten in een echte hele grote ruime voilliere zitten anders krijg ik steeds zo`n beeld voor me van beelden van zielige papegaaien die in veel te kleine hokken zitten en dat kan ik echt niet
poeh maak me vaak zo kwaad op mensen die op marktplaats adverteren met papegaaien kooi en dan staat er zo`n klein ouderwets kooitje op zo gemeen en zoiets om je zo kwaad op te maken
kan me daar ook zo link om maken
had laatst een grijsje gezien op mp in een kooi die ik voor mn dwergpapegaaitje had voor hem groot zat maar natuurlijk niet voor een grijsje,dan breekt me hart vind dat zo zielig
ik snap gewoon niet hoe mensen dat een dier welk dan ook kunnen aandoen om een te kleine huisvesting te geven beesies moeten bewegen en spelen en plezier en liefde hebben en niet een veel te kleine kooi das echt gemeen gewoon
Zaterdag 1 September 2007 8:59 pm
Sue Moderator
Re: Derbyan parkiet en een grijsje
Jeetje, wat een mooie vogel is zo'n Derbyan zeg. Alleen wel een beetje een 'blijf bij me uit de buurt' vogel!