Eerste gaaitje, alleen welke soort?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik heb ook een Pyrrhura 2 zelfs Millie en Mollie prijzen ook rond de 70 euro. ook goedkoper maar dan vaak niet tam.

kijk mijn dagboek.

Arnoo van het forum heeft een nestje pyrrhura op het moment ze zijn ook getest op ziekte dat is ook erg belangrijk
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Carlijn
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb je dagboek bekeken millie...wat een (ondeugende) schatjes om te zien!!! Leuke foto's en filmpjes hoor Very Happy Je schreef dat Arnoo een nestje heeft? Kan je mij vertellen of ik in contact met hem kan komen? (voor informatie, soort en woonplaats enzo?) Alvast heel erg bedankt! Groeten Carlijn
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 2:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hoi Carlijn

hier is de link van zijn topic
http://www.fluffies.org/nl/vra.....t8466.html

ik heb Mollie bij hem vandaan ze is erg mooi alleen arnoo heeft zijn vogels niet tam dat moet je nog wel doen maar deze zijn volgens mij nog niet utgevlogen dus als ze net uitvliegen krijg je ze super tam, loes heeft er ook een van het vorige nestje Koosje die is ook tam ik zou zeggen neem even contact op

succes
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

het zijn trouwens pyrrhura molinea net zal mijn vogeltjes
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:27 pm
Carlijn
Eitje

Reageer met quote  

heel erg bedankt voor je tip Millie! Ik las dat de vogeltjes al over een paar daagjes uitvliegen..ik heb nog geen kooi en spulletjes in huis en wil het wel heel goed overdacht hebben en alle benodigdheden voor elkaar hebben voor ik een vogeltje in huis haal! En ik ben me nog steeds aan het orienteren op de soort (alhoewel de pyrhurra zeker op het lijstje staat van opties Very Happy ) het gaat wel om een beestje wat jaren bij je blijft he, maar weten jullie alles van denk ik!
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 7:55 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Las net dat je de jardine nog echt niet uit je hoofd kan zetten.. Wink Waarom wacht je niet even totdat er weer jardines zijn bij een goede kweker?
Op een papegaaienleven maken een paar maandjes echt niet uit.. Wink
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:21 pm
Carlijn
Eitje

Reageer met quote  

tja, ik weet er nog niet zoveel vanaf. Dus ik ben heel internet aan het uitpluizen, op zoek naar een kweker. Maar ik denk dat het iets te maken heeft met het broedseizoen ofzo? Maar ik ben ook op zoek naar prijzen en informatie enzo...toch wel heel erg moeilijk te vinden over dit vogeltje hoor! En ik vind het ook niet erg om even te wachten, maar ik heb het idee dat je er wel snel bij moet zijn bij deze vogels.
Intussen kijk ik ook nog steed naar andere vogels en heb al veel over bepaalde soorten gelezen.
Ik wil gewoon wel echt heel zeker zijn van mijn aankoop straks en goed voorbereid, want een papegaai gaat lang mee!
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk dat dat er heel goed mee te maken kan hebben. Ik weet niet of jardines makkelijk broeden?
Anders reserveer je alvast een vogel bij verschillende kwekers? Dat kan toch?
Bericht Zaterdag 27 Oktober 2007 10:24 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 8:51 pm
  Berichten van afgelopen: