Eindelijk zover
Als alles naar wens gaat gaan we morgenmiddag om 14 uur Karel ophalen.
Karel is een geelvoorhoofdamazone van 34 jaar, het is een pop (kwamen ze na 4 jaar achter vandaar de naam) en helaas is zijn bazinnetje op nieuwjaarsdag overleden (zij heeft hem vanaf 6 maanden gehad)
Karel kletste bij haar als de beste en we hopen dat hij dat bij ons ook zal gaan doen. Daarnaast hopen we dat ze goede vriendinnetjes met Gijsje zal worden.
Alvast gefeliciteerd met de thuiskomst van Karel. Heel veel plezier morgen! (Maar ook succes want het zal wel niet zo leuk zijn dat ze Karel moeten laten gaan?)
Vrijdag 16 Januari 2009 11:20 pm
Jolanda Vlieger
Karel is er!!!
Karel is gearriveerd. het vangen was een drama. Karel is niet gewend op te stappen.... de familie was bang voor ze en ons kent ze (nog) niet..dus na wat andere pogingen moetsen we werken met een handdoek om hem te vangen waar ze doodsbang voor was. Ze krijste de hele buurt bij elkaar. Ik was even bang dat hij van angst een hartverlamming zou krijgen
Toen ze eenmaal in de reiskooi zat was ze rustig en onderweg in de auto zat ze al gezellig te babbelen.
Nu zit ze in haar eigen kooi en alles om haar heen is nog wat spannend, maar ze praat veel en heeft zelfs al mandarijn zitten eten.
Peppie en kokkie zijn nog nooit zo stil geweest en Gijs negeert de nieuwkomer volkomen...als ik net doe of ik hem niet zie gaat hij vanzelf weer weg is gijs'tactiek denk ik
De eerste 2 foto's van karel staan in mijn fotoboek
Wat kijkt ze mooi Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Zaterdag 17 Januari 2009 11:16 pm
Sue Moderator
Gefeliciteerd met Gijsje. Wat een zacht snoetje heeft ze zeg.
Dat gillen: ik kan me heel goed voorstellen dat je bang was dat ze erin zou blijven. Nu ze bij jou is zou ik snel met haar aan de gang gaan. Alles is nog vreemd en vreemde ogen dwingen.