|
|
|
Spetter
Vlieger
| Elke dag even Binkie en Jorissen. |
|
|
Spetter en ik kijken bijna dagelijks naar het filmpje van Binkie (joehoe - kiekeboe - i love you, en Joris zijn Woutertje kaboutertje.
Als ik tegen Spetter zeg: gaan we samen Binkie of Joris kijken................is hij meteen paraat
Bedankt lieve Binkie en Joris voor je voorbeeldfilmpjes voor Spetter. |
Maandag 16 November 2009 2:10 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
|
|
|
Haha...toen ik las "Jorissen" had ik al even zoiets van "Huh?"
Maar het gaat echt over mijn Jorisje.
Je kan hem ook zelf zingen voor Spetter alleen dan ipv "Woutertje" zing je dan "Spettertje". Werkt bij Joris ook nog weer fantastisch. Naast het luisteren van Woutertje zing ik het voor hem. Eigenlijk dagelijks wel. Maar goed, ik zing sowieso veel voor ze. Joris vindt het geweldig. Zeker als we samen naar buiten kijken en ik zachtjes voor hem zing wat er buiten te zien is. Bijvoorbeeld nu het herfst is zing ik "Het is weer herfst, de blaadjes gaan weer vallen" of "Alle blaadjes aan de bomen worden geel en bruin" Dat zijn bestaande liedjes. Als muziektherapeut ken ik natuurlijk super veel liedjes over denk ik bijna alle onderwerpen, voorwerpen, speciale gelegenheden enz. Dat scheelt wel. Soms ook irritant hoor, want als iemand iets zegt, krijg ik meteen dat liedje in mijn hoofd terwijl het misschien helemaal niet over zoiets gaat. Maar goed dat offtopic.
Ik denk dat Joris trots is dat hij zo'n beroemde (of beruchte....??) gaai in Boxtel aan het worden is.... Kan hij weer zo snoepig blozen...  |
Maandag 16 November 2009 3:31 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Leuk om te lezen dat je muziektherapeut bent Dat is voor Joris het neusje van de zalm. Werkt voor beiden heel ontspannend en geeft ruimte voor elkaar. Joris is
Ik merk sinds ik Spetter in huis heb dat ik vaak kinderliedjes loop te zingen en er veel meer heb leren kennen. Het kind in mij loopt vaak lekker te zingen in mijn volwassen lichaam, en dat voelt "ruimtelijk".
Ik heb muziektherapie gehad in Helmond waar ik opgenomen ben geweest. Dat was een verrijking, een ontspanning en gaandeweg genieten.
Leuke en interessante baan heb je. |
Dinsdag 17 November 2009 1:32 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

hmm, helaas kijken ze me hier nogal argwanend aan als ik loop te zingen  |
Dinsdag 17 November 2009 3:34 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Hm Sarah, zo erg kan het toch niet zijn....dat zingen van je...maak er anders eens een filmpje van....
Spetter, kinderliedjes zijn denk ik het meest geschikt om voor ze te zingen, want qua ontwikkelingsleeftijd zitten ze op dat niveau en ik denk dat die liedjes het beste aanspreken. Dat merk ik hier tenminste wel. Daarnaast pas ik ze vaak makkelijk aan zodat ik de naam van de gaai erin verwerk wat ze helemaal leuk vinden. Dat is vrij simpel om te doen, moet jou ook lukken!!
Wat goed om te horen dat je zoveel aan muziektherapie hebt gehad! Dat is waar we het voor doen, he?!  |
Dinsdag 17 November 2009 3:39 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahahaha, mooi niet  |
Woensdag 18 November 2009 11:34 am |
|
|
|