Zoals sommigen al weten heb ik een voliere-kast in mijn (slaap)kamer..
De parkietjes en zebravinkjes zaten daar eerst in..ik had het mooi ingericht met mooie natuurstokken MaaRrrr..
Nu mn kleinere gaaitjes naar de kweekschuur verhuizen (in grote kooien daar..) Vonden nana, wizzy (en IK) ..het tijd om van de voliere-kast hun eigen gaaien-Paradijs te maken!...en dat is zeker gelukt! *..They love it!
Het is de bedoeling dat het hun nieuwe 'huis' word waar ze hun beginleventje in zullen doorbrengen!*
In de voleire-kast zijn nu onder andere:
*Natuurstokken
*Speeltjes
*Een tropische poster als achtergrond (waar ze niet bij kunnen)..*
*Een poelbadje van natuursteen!
*en zelfs een gaaien dorpje met overnachtings tentjes/huisjes!
Vandaag zijn ze er voor het eerst in geweest: de generale!
Nana vond het geweldig...Wizzy moest wennen...Je pleurt zeker 1/1.5 meter naar beneden als je valt..dus dat vond wizzy nogal eng..
Maandag hoop ik dat het lichtspotje erin zit..dan mogen nana en wizzy in hun nieuwe paradijsje wonen..en komen ook de foto's!!
..Dat wilde ik ff melden
Zaterdag 25 November 2006 8:52 pm
Sue Moderator
Re: Extreem home make-over Naan&Wizz*
Ahhh klinkt goed! Ik ben wel erg benieuwd wat ze ervan vinden als het helemaal af is!
Dat is het ook! ik zou me daar hemels voelen als ik een gaaitje was...ik heb bijna de neiging zelf de voliere in te kruipen..helaas ben ik iets te groot..
Het fotostoestel is tijdelijk even op mn moeders werk achtergebleven...foto's zal ik morgen plaatsen
Nana en Wizzy zitten er nu in...het eerste nachtje slapen..ben benieuwd hoe ze het vinden!
Het poelbadje vinden ze wel helemaal geweldig...ze doen niets anders dan 'zwemmen'
..misschien is het leuk de voliere in een filmpje te laten zien..dan kan ik gelijk nana en wizzy even laten zien in 'het echt'...maar hoe doe je dat..want op fluffies is het bestand veelste groot....misschien iemand tips?
haha ja het eerste nachtje in het paradijsje ging goed...Ik had ze voordat ik het licht uit deed even in hun frettentunnel (waar ze normaal altijd in slapen) gezet...dus daar hebben ze in overnacht....
En nu zitten ze nog vrolijk te klauteren!..Van al dat klimmen worden ze er niet dikker op..en zijn ze altijd bezig..erg handig dus die voliere
Nou het filmpje staat in mijn dagboek ...ik ben niet tevreden over de grootte van het filmpje maar op internet werd ie te groot en hier op fluffies net iets te klein...maargoed beter iets dan niets nana fluit drie keer het bouwvakkersfluitje..dat was wel erg comisch tijdens het filmen...
Inmiddels is de voliere nog mooier! maar mn moeder heeft opnieuw haar camera mee naar de vergadering
Dinsdag 28 November 2006 6:20 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:05 pm