foto van Iago de bb'er op marktplaats???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

foto van Iago de bb'er op marktplaats???  Reageer met quote  

Over rare advertenties op marktplaats gesproken....zit net even bij de rubriek aangeboden vogels te kijken en zie in een advertentie een wel heel bekende foto: nl. die van Iago het bonte boertje...het embleem van fluffies.com staat er gewoon bij....ook een beetje raar toch, bied je een vogel aan zet je de foto van andermans vogel erbij....raar toch???
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 9:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

wablieft??? dat kan toch niet meer seg!
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 9:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Shocked HUH, dit zou toch té zot zijn zeg. Dat iemand dat zou doen Shocked Ik heb niet veel tijd, ik heb even snel gekeken maar ik zie het niet zo gauw. Arme Sue, wat zal ze boos zijn als dit waar is, en terecht natuurlijk Evil or Very Mad
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 9:39 pm
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

op welke paginanr zou het staan?
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 9:53 pm
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

heb het al gevonden, op de eerste pagina, foto met de noot he
degoutant!
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 9:57 pm
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik vind het echt niet kunnen, heb zitten zoeken bij de dagboekpagina en vind die foto niet terug bij haar, maar vind het zo raar, als ik probeer om een foto te kopieren vanuit een dagboek lukt dat bij mij niet hier.dermee ik het niet echt snap.
Bericht Vrijdag 3 Februari 2006 10:53 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik begrijp het ook niet, maar ik had de foto zeker weten ergens op fluffies gezien...ik dacht meteen, hee dat lijkt Iago wel met die noot...begrijp ook niet hoe en waarom ze dat gedaan hebben....Misschien een mailtje sturen dat die mevrouw beter een foto van haar eigen vogel neer kan zetten??? Of misschien kan sue dat beter doen...vind het heel vervelend Sad Sad
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 8:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Oeps! Dit item heb ik gisterenavond over het hoofd gezien. Zoals je ziet was het ons ook al opgevallen. Maar laten we nou niet meteen het slechtste ervan denken.... misschien was het haar eigen BB'tje waarvan een foto hier op de site heeft gestaan?
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 11:19 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hartstikke bedankt om dit aan te halen. Ik zelf kijk ontzettend weinig op marktplaats omdat ik er een beetje treurig van word, al die aangeboden vogeltjes.. Sad
Ik heb de foto opgespoord, en het ís Iago! Crying or Very sad Evil or Very Mad
Ik heb marktplaats meteen een mail gestuurd met daarin het verzoek om de foto te verwijderen. Evil or Very Mad
Ik denk trouwens dat de aangeboden bb niet zo tam is en dat ze met deze foto mensen proberen te lokken, of is dat héél gemeen?
(Oeh, ik ben echt boos.. Sad)
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 12:46 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Shocked Huh ...dat is vaag zeg. Ik zou me rot schrikken als ik mn eigen liefjes daar zou zien Sad tZal niet verkeerd bedoeld zijn denk ik? maar toch...niet echt netjes en zeker ook niet nagedacht over de gevoelens van de eigenaar van t betreffende vogeltje.. Confused

Ik hoop dat ze hem snel weg halen Fluf Wink
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 3:15 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoop idd dat ze de foto er snel afhalen....is gewoon niet netjes...
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 5:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Denk ook niet dat het verkeerd bedoeld is, maar.. Zet er dan bij dat die foto niet van jouw eigen bb is.. Smile Dan was het al een heeeel ander verhaal geweest! (Heb ik ook wel eens gezien)

Heb er al commentaar bij gezet! GRRR!
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 5:31 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dat heb ik eerder ook al eens gezien, maar die mensen hadden er wel bij gezet dat ze de foto van een site af hadden gehaald. Dat is idd toch wel iets anders.
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 5:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb de advertentie ook gezien en dacht eerst van hey! rocco!
ik heb namelijk precies dezelfde foto met zo'n zelfde noot Very Happy
ik wist alleen niet dat het iago was, dacht dat het iemand van de site was misschien :S
je kan heel makkelijk foto's van pagina's halen, ik krijg ze ook van marktplaats af ook al zijn ze nu beveilligd. Razz
Bericht Maandag 13 Februari 2006 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joke
Vlieger

Reageer met quote  

ik had dat pas met een site van iemand die had ook foto's van mijn gaaien op z'n site staan, normaal vind ik dat niet zo erg maar diezelfde man heeft ook naakt foto's van zichzelf op diezelfde site staan Shocked , wist niet wat ik zag, en heb hem ook vriendelijk verzocht om mijn foto's te verwijderen, kwam ook meer foto's van kennissen tegen die ook maar ff gewaarschuwd, wil daar echt niet mee geasioceerd worden hoor, trouwens helemaal belachelijk een gaaien site en dan naakt foto's van jezelf erop, er kijken toch ook kleine kids die van gaaien houden pfff die vent spoort niet
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 1:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:18 pm
  Berichten van afgelopen: