gaai buiten.. hoe doen jullie dat?
hoe doen jullie dat met de gaai buiten?
mijn vorige kon dat wel die zat gewoon los en vloog nooit weg
maar durf het met baco niet te doen nu hij nog kan vliegen maar hoe leer je hem op ze plek te blijven achterthuis want ik wil niet dat ie naar de buren gaat want die hebben honden die hem bijten..
Zaterdag 16 Juni 2007 12:16 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: gaai buiten.. hoe doen jullie dat?
Hoi Koekiemonster. Ik begrijp dat Baco niet gekortwiekt is? Dit zou ik wel doen als je met hem naar buiten wil. Of je moet hem wennen aan een tuigje.
Je kan hem zomaar achterlaten in de tuin. Je moet er wel bijblijven!
zou er ook altijd bij blijven al is het maar vanwege de katten uit de buurt als ik coco buiten heb ben ik er altijd bij en moet ik ff naar de wc bv dan zet ik hm even in zn kooi met de deur dicht
maar hebben jullie dan een lage schutting?
Zaterdag 16 Juni 2007 2:26 pm
koekkiemonster Fladderaar
quote:Originally posted by coco&gompie
zou er ook altijd bij blijven al is het maar vanwege de katten uit de buurt als ik coco buiten heb ben ik er altijd bij en moet ik ff naar de wc bv dan zet ik hm even in zn kooi met de deur dicht
maar hebben jullie dan een lage schutting?
1.80 m
maarjah je weet nooit maar eerst maar even bellen voor kortwieken maandag moet ik bellen voor een afspraak
Zaterdag 16 Juni 2007 6:23 pm
Fluffy Sue Site Admin
Neem aub een plaatje mee als je 'm laat kortwieken. Te vaak wordt er in de dekveren geknipt, worden de buitenste veren ongeknipt gelaten of wordt er aan een kant gewiekt.
leuk vind ik het niet maar ja het is nou eenmaal zo en hij schijnt er geen last van te hebben hij was de eerste dag een beetje schagerijnig maar dat zou ik ook zijn als ze me zo verknippen bij de kapper
Zondag 17 Juni 2007 1:21 pm
Fluffy Sue Site Admin
Hahaha nou je kan er gelukkig om lachen. Ja, denk dat ik ook flink kwaad zou zijn dan!
Zondag 17 Juni 2007 3:09 pm
koekkiemonster Fladderaar
denk dat ik toch maar eens ga beginnen met een volliere maken buiten
Zondag 17 Juni 2007 3:13 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 6:46 pm