Oud wel, maar wijs? Goldwing blijft een puber in hart en nieren al wil zijn lijf niet altijd meer mee!
Je hebt groot gelijk hoor, als ze echt iets willen kun je nog zo'n goede ruiter zijn maar tegenhouden kun je ze dan al niet meer. En ze kunnen soms ineens schrikken van een scheet (of zoals ik eens een driedubbele salto hebt gemaakt van de rug van een paard omdat er iemand in de kantine een blikje cola opendeed...het geluid daarvan was blijkbaar teveel van het goede ) en dat terwijl er normaal veel meer geluid werd gemaakt.
Het blijven heerlijke wezens hoor daar niet van.
Het eerste jaar was coco goed bang en zat hij allemaal naar het plafond te kijken. Maar de dagen daarop zat hij t vuurwerk al weer na te doen. vooral die gillende keukenmeiden kan hij goed doen.
Wat een veelzijdigheid aan reacties van jullie vogels.
Hier is alles goed gegaan. Ik lag om kwart voor 10 op bed en heb om 12 uur met het knallen niets vreemds gehoord uit de huiskamer. Ik dek ze wel elke avond toe. Alleen Dopey was dit jaar bang. Voor het eerst sinds 5 jaar. Hij had zijn plek gevonden in de badkamer op de wasmachine. De deur een stukje open en lekker verwennen
Mijn nieuwjaar valt op 21 maart, ik hou het elk jaar rustig meditatief en leef mee met mijn dierbaren waarvoor ik om 12 uur present was per telefoon.
Zaterdag 2 Januari 2010 10:43 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:25 pm