|
|
|
Sue
Moderator

|
Nou ja, Titi's mama.. Wat voor reactie is dat nu weer.. Snap heel goed dat je hierdoor van slag bent. Natuurlijk horen papegaaien eigenlijk in de natuur, maar het lijkt me nogal onmogelijk om alle papegaaien zomaar uit te zetten in het wild. Da's ook nog eens niet goed voor de inheemse vogels, mochten ze het redden.
Laat ze maar hoor.. Jij bent hartstikke goed voor Titi, dat straalt van je foto's af!! |
Maandag 16 Juli 2007 8:59 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
vandaag toen we bij de va geweest waren,
zijn we ook nog ff naar de action geweest.
eerst de welbekende opmerking is ie echt
ik wou eigenlijk zeggen nee dit is een duracelpapegaai maar na een waarschuwende blik van een vriendin van mij heb ik het maar zo gelaten
verder allemaal hele leuke reacties al het personeel stond om me heen voor vragen en gewoon om ff te kijken zelfs de bedrijfleider stond dr bij
was geen personeel meer te zien in de winkel
dus dat was wel heel leuk  |
Dinsdag 24 Juli 2007 12:06 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hey wat leuk dat Coco ook nog eventjes mee is gegaan naar de Action. Gezellie! Hoe was het bij de dierenarts? (Of heb je dat al ergens neergezet?)
Je had die opmerking moeten maken joh! Stomme vragen ook!  |
Dinsdag 24 Juli 2007 12:24 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
ja bij laten testen staat hoe het gegaan is
niet zo goed dus
ja ik wou het echt zeggen maar die vriendin keek me bekant smekend aan van hou alsjeblieft je mond
die weet namelijk ook hoe ik ben op zon vraag  |
Dinsdag 24 Juli 2007 12:26 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Gekke reacties???
Zoals eerder al gezegd,waren we zondag naar de brunssumerheide gegaan.
Nou tot 2x toe hoorden we mensen zeggen.
Kijk,die mensen hebben kippen bij zich.  |
Dinsdag 24 Juli 2007 6:01 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
oh ja joh dan heb je wel een hele aparte collectie kippen zeg  |
Dinsdag 24 Juli 2007 6:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Kippen, duiven, sommige mensen kunnen echt niet kijken óf ze hebben niet opgelet tijdens de biologieles!  |
Dinsdag 24 Juli 2007 10:33 pm |
|
|
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
duracelpapegaai!!!
Was maandag ook bij dierenarts met Sypie voor vitaminespuitje. Was echt leuk. (Niet dat van dat spuitje... dat vind ik zielig, maar in de wachtkamer.) Sieps kreeg ALLE aandacht.... Ze vonden hem zelfs interessanter dat een (megasuperlieve) pup wat daar zat... Oooh... wat een mooie kleurtjes... zie je niet zo vaak he... bijt hij... is hij tam... En nog 100 vragen... En de dierenarts vond m ook een mooierd zei hij! Maar Sypie was niet echt gecharmeerd van z'n compliment... Heeft m fijn gebeten, toen ie het spuitje zag!!! Dus toen is ie gaan vliegen en hebben we eerst 10 minuten kunnen proberen om m te pakken te krijgen....  |
Woensdag 25 Juli 2007 7:54 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ja,ben met Coco aan het trainen geslagen,dat ie zich volgende keer voordoet als een kip.
Ik zie hem al rondrennen. Pok,pokpokpokpok poooookkk  |
Woensdag 25 Juli 2007 7:58 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Danny
Ja,ben met Coco aan het trainen geslagen,dat ie zich volgende keer voordoet als een kip.
Ik zie hem al rondrennen. Pok,pokpokpokpok poooookkk
 |
Woensdag 25 Juli 2007 10:25 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Hele tropische, exotische kippen....  |
Woensdag 25 Juli 2007 2:54 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Manon79
Ze vonden hem zelfs interessanter dat een (megasuperlieve) pup wat daar zat... Oooh... wat een mooie kleurtjes... zie je niet zo vaak he... bijt hij... is hij tam... En nog 100 vragen... En de dierenarts vond m ook een mooierd zei hij! Maar Sypie was niet echt gecharmeerd van z'n compliment... Heeft m fijn gebeten, toen ie het spuitje zag!!! Dus toen is ie gaan vliegen en hebben we eerst 10 minuten kunnen proberen om m te pakken te krijgen....
Wat leuk zeg, dat Sypje alle aandacht naar zich toe trok! Kan het me ook wel voorstellen, want Syp ik echt een schatje om te zien. (Heb 'm nog nooit meegemaakt maar dat zal ook wel goed zitten. ) |
Woensdag 25 Juli 2007 4:26 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:31 pm
|
|
|
|
|