Goed tehuis

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
timnehgrijs
Eitje

Goed tehuis  Reageer met quote  

Hallo,

Sinds 2005 ben ik in het bezit van een Timneh grijze roodstaartpapegaai, Joey, ondanks de grote kooi en aandacht die hij heeft ben ik van mening dat hij onvoldoende zijn natuurlijke gedrag kan laten zien.
Nu heb ik een buitenvoliere met verwarmd nachtverblijf gebouwd waar hij zich heerlijk in kan vermaken Very Happy . Nu is Joey op zoek naar een speelkameraadje!
Het zou leuk zijn wanneer ik een andere papegaai kan laten meegenieten van een levenslange verzorging in een ruime buitenvoliere met gezelschap!
Heb je een papegaai (soort onbelangrijk) die je ook dit luxe leventje Cool gunt, neem dan contact met me op.
Wat bied ik:

- Goed tehuis met prima verzorging.
- Ruime verwarmde buitenvoliere.
- Leuk gezelschap van mijn grijze roodstaart.
- Regelmatig een mailtje met leuke fotos en een verslagje van hoe het gaat.
- Indien gewenst een schriftelijke verklaring dat ik de papegaai niet commercieel verkoop.
- Een bescheiden financiële vergoeding.

Ik heb in principe plek voor één speelkameraadje dus reageer snel!
Bericht Woensdag 15 Augustus 2007 3:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Als eerste welkom,hier op het forum.

Kun je het buitenverblijf ook splitsen??
Want 2 gaaien hoeft niet direct te gaan hoor.
En kan zelfs ernsige gevolgen hebben,om er twee direct bij elkaar te zetten.

Overigens denk ik dat je weinig kans hebt,om via dit forum een kameraadje te vinden. Denk dat je dan eerder eens moet rondkijken op MP o.d.

Veel succes met de zoektocht.
Bericht Woensdag 15 Augustus 2007 11:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
timnehgrijs
Eitje

Reageer met quote  

Dank voor het hartelijke welkom! Er is idd een mogelijkheid tot splitsen zodat ze elkaar eerst beter kunnen leren kennen. Uiteindelijk is het wel mijn hoop en bedoeling dat ze samen door het leven kunnen, Joey is nog niet zo oud en het zijn en blijven toch sociale dieren....
Ik denk ook niet direct dat gebruikers van het forum hun papegaai zouden willen afstaan maar misschien dat iemand via via een gaai weet die een tweede kans verdient.
Bericht Donderdag 16 Augustus 2007 12:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Timnehgrijs, welkom hier! Fijn dat je de mogelijkheid hebt om de gaaitjes evt apart te houden.. Het kán lang duren voordat ze elkaar accepteren, en sommige gaaitjes kunnen gewoon niet met elkaar.
Heb je foto's van je grijsje? (Kan je in je dagboek of gebruikerspagina zetten)
Bericht Zondag 26 Augustus 2007 5:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:50 pm
  Berichten van afgelopen: