heel knap van jullie
Ik was laatst bij een dierenwinkel en daar zat een baby bbtje, helemaal alleen in een piepklein kooitje en toen ik binnenkwam zat hij echt te schreeuwen om aandacht. Aangezien de andere dieren er heel slecht uitzagen ben ik meteen weggelopen . Ik was te bang dat ik hem snel mee zou nemen naar huis.
Nee, maar toch
Al die zielige gaaitjes zouden het zou mooi kunnen krijgen. Maar goed het beste is natuurlijk als niemand er iets koopt en ze vanzelf de boel moeten opdoeken.
quote:Originally posted by kadoes
niet te lang wachten met in elkaar zetten hahahahaha.
Dat wordt denk ik pas morgen.
Deze was tweede hands en wil er eerst wat schroeven in veranderen.
Maar bij de doe-het-zelver waar ik net ben geweest,hebben ze deze schroeven niet eens.
Het zijn wel aparte schroeven,maar niet zo apart dat je zou verwachten dat karwei ze niet heeft.
Ga morgen wel even naar hornbach!!
Donderdag 8 Juni 2006 7:50 pm
Igor Vliegende acrobaat
Knap hoor Danny. De mede AP'rs zijn trots op je. Zomaar naar een winkel met gaaien gaan en er geen meenemen. Applaus voor jezelf. Nu proberen dit vol te houden. Het is een moeilijke stap en het zal nog moelijker worden maar met steun van ons en je Buddy moet het gaan lukken. Als je er nog eens over wilt praten, dan staan we voor je klaar.
over twee maanden kom ik ook in therapie bij je hahahahahha.
eerst nog even balou.anders besluit ik dadelijk dat ik het toch maar niet doe en dan kan niet met zoooooon enormmmm schatje
Vrijdag 9 Juni 2006 2:51 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 9:52 pm