'Hallo'

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

'Hallo'  Reageer met quote  

Scuttle zei al 'hallo'.. Nu steekt hij zijn pootje gelijktijdig in de lucht.
Ik heb nog niet met hem getraind, volgens mij heeft hij het afgekeken van Iago. Laughing
Bericht Zondag 8 April 2007 7:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hey,wat goed!!!
Filmpje????? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Want anders geloven we het niet,hahahaha Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 8 April 2007 7:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oneeee filmpje.. Bij Scuttle is dat zó moeilijk! Bovendien gaat zijn voetje niet zo ver omhoog en het gaat heel erg aarzelend. Hij kijkt er ook bedenkelijk bij. Maar hij heeft het wel iets van 5 keer gedaan, errug lief! Hartje
Bericht Zondag 8 April 2007 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

nou zeg , wat goed van scuttle
maar hij heeft dan ook een goed voorbeeld aan Iago Laughing
Bericht Zondag 8 April 2007 8:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja Iago is echt een goede leermeester! Cool
Bericht Zondag 8 April 2007 8:30 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat lieffff Hartje
Jammer is dat, wanneer je met een camera aan komt zetten blijven ze stil zitten en doen geen snavel meer open.
Bericht Zondag 8 April 2007 8:50 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat goed!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Nu nog tegelijk of tegen elkaar Laughing
Bericht Zondag 8 April 2007 9:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Oh wat gaaf. Wat zijn ze slim he?
Ze kijken het gewoon af!
Bericht Zondag 8 April 2007 10:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
Oh wat gaaf. Wat zijn ze slim he?
Ze kijken het gewoon af!

Ik denk inderdaad dat Scuttle het heeft afgekeken van Iago. Of misschien van Zazu? Want die roept hallo en doet z'n pootje omhoog. Bij Iago is het Hai met pootje omhoog. (Soms hallo)
Hij woont naast Zazu, maar gaat meteen in de aanval als hij met Zaaz op één boom zit. (Dat zijn de enige twee die echt niet met elkaar op één boom kunnen)
Bericht Maandag 9 April 2007 8:27 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wat lieffff Hartje
Jammer is dat, wanneer je met een camera aan komt zetten blijven ze stil zitten en doen geen snavel meer open.

Tja, jammer is dat he. Iago valt op zich wel mee. Zazu ook. Maar Scuttle & Wheezy zijn erg lastig!
Bericht Maandag 9 April 2007 8:27 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Wat goed!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Nu nog tegelijk of tegen elkaar Laughing

Very Happy Goed he! Smile Tegelijk? Hmmm als ik probeer om Wheezy te verleiden om hallo te zeggen hoor ik in koor uit de rvs kooi: 'hallo' (Dat zijn dan Zazu & Scuttle) Wheezy zegt dan niets meer, Wheezy doet het namelijk niet echt op commando.. Laughing
Bericht Maandag 9 April 2007 8:29 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat goed zegt jij hoeft alleen iago iets te leren de rest neemt het over Laughing
Bericht Dinsdag 10 April 2007 2:53 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing
Wat goed zeg, zoveel voorbeelden voor Wheezy....

Cleo probeert nu van alles door elkaar te zeggen met als resultaat dat niks klinkt zoals het hoort, maar ik vind het zo grappig!!!!
Bericht Dinsdag 10 April 2007 6:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
wat goed zegt jij hoeft alleen iago iets te leren de rest neemt het over Laughing

Hahaha, ja het is best gemakkelijk hier. Ik denk dat ze dingen van elkaar overnemen hoor..
Bericht Dinsdag 10 April 2007 8:45 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Laughing Laughing
Wat goed zeg, zoveel voorbeelden voor Wheezy....

Cleo probeert nu van alles door elkaar te zeggen met als resultaat dat niks klinkt zoals het hoort, maar ik vind het zo grappig!!!!

Hahaha die Cleo! Ik denk dat ze haar eigen taal aan het maken is. Die moet je dan ook maar leren!
Bericht Dinsdag 10 April 2007 8:45 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 10:07 pm
  Berichten van afgelopen: