HELP HELP HELP!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Manon79
Beginnende vlieger

HELP HELP HELP!!!  Reageer met quote  

Weet iemand een goede vogelarts in zuid limburg?
Sypie heeft vanmorgen een soort aanval gehad. HIj lag op z'n rug in z'n kooitje en had stuiptrekkingen. Toen ie op z'n buikje lag weer, trok z'n nekje zo heel raar naar achteren tot aan z'n rug. Echt mega mega eng!!! Nou lijkt alles wel weer goed te zijn. Hij is alleen best rustig vergeleken bij normaal. En hij heeft last van z'n linker oogje. Dat zit een beetje dicht... Kan iemand ons helpen?
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 7:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kijk even in deze lijst
http://www.fluffies.org/nl/die.....t4765.html

Veel succes en sterkte!!!!!
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 7:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hoi manon

jeetje wat eng.
hedwig in veldhoven is een hele goeie v.s.
maar dat is een dik uurtje rijden.
als dit zou lukken zou ik zeker hier naartoe gaan.
danny heeft hele goeie ervaringen met hedwig.

als dit niet lukt : in beek ligt een dierenartsen-centrum.
ben er nog nooit gewwest, maar heb gehoord dat daar ook artsen zitten met verstand van vogels.

heel veel succes
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 7:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hoi hoi
Als het echt snel moet,kan je mss. beter naar Vandersande gaan.
Die zit in Veldwezelt,maar overdag zit ie volgens mij in maastricht.

Tel. nr. 0032-89721776

Zelf ben ik niet zo kapot van hem,maar qua deskundigheid is ie zeker goed. Zit er geen haast achter zou ik ook voor Hedwig gaan.

Heel veel succes
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 8:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ga zo naar Van der Sanden in Maastricht en voor een second opinion ga ik anders ook nog even naar die dierenarts in Beek. Is toch vlakbij.
Laat straks wel wat weten.
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 8:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Nog ff snel over dat dierencentrum Beek.
Ik heb al eens begrepen,dat vooral mensen die bij Handels een gaai kopen,doorverwezen worden hier heen,maar wat ik al vaker heb gehoord,hebben ze daar net zoveel verstand van vogels als bij andere dierenartsen. Wink
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 8:10 am
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ben net terug. Ben in Veltwezelt geweest, bij Van der Sanden. Volgens hem kon het iets van een epileptische aanval zijn... Maar moet Sypie volgens hem meer vlees en vis enzo geven. Daar zou de aanval van gekomen kunnen zijn. En dat van z'n oogje dat zou wel bijtrekken. Verder heeft ie Sieps nog een vitaminespuit gegeven. Maar hoefde me geen zorgen te maken...
Daarna ben ik toch nog ff naar Beek gegaan. Hij zei ook dat het een epileptische aanval kon zijn. En ik heb voor het geval dat het oog morgen nog niet beter is, een zalfje mee gekregen. En ook hij zei dat ikme geen zorgen hoefde te maken. Hij zei dat Sieps "een flinke" was. Dat ie een rond buikje had. Maar dat ik misschien inderdaad wel wat meer kon varieren qua voeding. Dus dan doen we dat ook!!!
Maar stiekem maak ik me toch nog een beetje zorgen, eigenlijk....
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 10:55 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat een rot nieuws Confused zeg hoop dat ie snel wat opknapt
sterkte hoor Troosten
en het is logisch dat je je zorgen maakt zou ik ook doen
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gelukkig valt het enigzins mee.
Die vitaminespuit,daarwordt ik eigenlijk niet goed van,sorry,hahaha.
Die geeft ie echt aan iedere gaai.

Ik kan me je gevoel helemaal begrijpen.
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:00 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sorry dat ik dit nu pas lees.. Sad
Kan me echt goed voorstellen dat je je nog zorgen maakt hoor.
Mag ik vragen waar hij het op baseerde dat het een epileptische aanval was?
Is het echt epilepsie of meer een tekort aan iets?

Sterkte hoor en geef Sypie maar een knuffel..
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 6:58 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Aa arme Sypie Sad dan schrik je je zeker mega rot pfieuw. Beterschap met hem en hoe is het nu met hem??
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 9:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Makkelijk zeggen van een arts dat je je geen zorgen meer hoeft te maken en ongetwijfeld ontzettend goed bedoeld, maar ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit.
Hoop dat het oogje snel beter is en het zich niet meer herhaald.
Beterschap en sterkte!!!!!
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 10:02 pm
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Thanx voor jullie lieve reacties!

Sypie is heel rustig. Heeft eigenlijk niks anders gedaan dan geslapen, de rest van de dag. Het oogje heeft ie nog steeds beetje dicht. Als het morgen niet beter is, moet ik dat zalfje smeren. Is vitaminezalfje.
Schrok me rot toen Van der Sande met die spuit kwam.... Zo'n klein pietje en een spuit... Heeft nou bloedvlek op z'n buikje... Zielig!!! Sad

Danny, krijg de indruk dat je niet zo'n fan bent, van Van der Sande... haha!!!

Hij baseerde die epileptische aanval op een gebrek aan bepaalde voedingsstoffen... Siep zou meer vlees en vis moeten eten zei die... Dat heeft ie inderdaad wel minder gehad de laatste tijd... Denk je dat dat echt zou kunnen?

Over Handels gesproken... Ik heb bijna alleen maar slechte dingen gehoord over Handels. En toen ik vanmorgen daar heen ging om een kleiner transportkooitje te kopen waren ze ook super onvriendelijk en bijna nog te vuil om me het kooitje te geven wat ik wilde. Ze wilde me een ander kooitje geven want dat wat ik wilde kwam ze niet goed aan... Nou ja... Confused

Durf eigenlijk niet goed te gaan slapen. Ben bang dat er weer wat gebeurd... Maar ja... hij slaapt gelukkig op onze kamer, dus ben wel snel bij m als er iets is. Duimen jullie voor hem dat het goed gaat!? Laat morgen wel weten hoe t met Sieps is, ok.

Trusten!!!
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:28 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik ben idd. niet zo'n grote fan,van Vandersande.
Vind hem een botte boer en erg hardhandig naar dieren toe,maar je hebt mss. het voordeel dat je een vrouw bent,hahaha.
De laatste keer dat we daar waren,had ie een stage loopster daar,en was ie stukken vriendelijker. Rolling Eyes Rolling Eyes
Ook vind ik hem erg duur.
Maar nogmaals, deskundig is ie zeker,daar twijfell ik echt niet aan.

Hopelijk gaat het nu gewoon weer beter met Sypie en kun jij van je nachtrust genieten. Weltrusten. Wink
Bericht Vrijdag 1 Juni 2007 11:35 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe is het vandaag Manon?
Bericht Zaterdag 2 Juni 2007 9:23 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 10:19 pm
  Berichten van afgelopen: