Hoe reageren jullie gaaien op de kerstboom??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Hoe reageren jullie gaaien op de kerstboom??  Reageer met quote  

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen van gaaien in combinatie met de kerstboom...
Jones en Taco gingen vorig jaar regelmatig even in de boom zitten, maar lieten gelukkig alles heel. Aangezien Cleo totaal niet bang is uitgevallen was ik al bang dat ze leuk in de boom ging zitten om met de ballen en lampjes spelen (oftewel eruit gooien en kapot knagen) Tot mijn grote verbazing toonde ze weinig interesse in de boom, ze vliegt telkens er nu mooi langs, overheen enzovoorts. Very Happy Very Happy
Zijn Nordmann sparren eigenlijk giftig???
Bericht Donderdag 21 December 2006 4:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Bij mij was Pico (zoals altijd) even bang, maar hij went snel! Wink
Bericht Donderdag 21 December 2006 4:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

De boom staat hier net...hij is zelfs nog niet eens versierd Laughing
Hun 1e kerst had ik hele kleine boompjes die hoog weggestopt stonden, omdat onze Boike toen nog een pup was. Vorig jaar een grote en nu weer. Ik hoop maar dat ze er nu , net als vorig jaar, afblijven. Maar ik ben bang dat de zwartjes (Vlinder en Gino) t nu wel erg interessant zullen vinden Confused Dus die hou ik maar wat meer uit de kamer denk ik Smile
Bericht Donderdag 21 December 2006 5:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wel uitkijken dat ze de naalden niet op gaan eten! die zijn giftig voor gaaitjes!! ...maar ik heb geen idee hoe ze erop reageren..ik zal ze er eens naast zetten!! Wink
Bericht Donderdag 21 December 2006 7:27 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

maak ik meteen ff foto's voor in het dagboek! Cool
Bericht Donderdag 21 December 2006 7:27 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hier zullen ze helemaal niet reageren!! Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing
Geen boom dit jaar,ivm. met de verhuizing!!
Bericht Donderdag 21 December 2006 7:41 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hier reageren ze ook niet op de kerstboom.
De eerste dagen Teuntje trouwens wel.......die
zat te dreigen....ik vlieg er zo in hoor Laughing Laughing
Maar nu niet meer.
De knipperende lampjes aan het raam vinden ze
wel heel leuk. Hahaha vooral Lientje. Zit ze er naar
te kijken en zegt: Ooooohhh mooooooiiii!!!!
Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 22 December 2006 1:47 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Lieve, knappe Lientje!

Hier ook geen kerstboom, wel veel versiering Laughing De gaaien kijken er niet echt naar om geloof ik. Elise was eergisteren wel op weg naar een vaas met kerstballen, toen heb ik haar toch maar even afgeleid Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 22 December 2006 9:02 am
 Gebruikers profiel bekijken  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Jade en Millie hebben hem niet gezien Embarassed ze hebben tegenwoordig hun eigen kamer met speel toestellen enzo. maar met oud en nieuw gaan ze mee naar me zus omdat bij ons niemand thuis is en het toch hun eerste keer is neem ik ze mee samen in een kooi en zei heeft ook kerst boom hahahah wij ook hoor hele grote laat ze wel keer zien alleen millie eet alles wat los en vast zit en een boom is giftig
Bericht Vrijdag 22 December 2006 9:10 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat goed van Lientje zeg....Verbazingwekkend dat die donderstenen niet onder de indruk zijn van zo'n boom en al die versieringen...goed dat ik nu weet dat ze wel giftig zijn en dus wel een beetje moet uitkijken Wink Wink
Bericht Vrijdag 22 December 2006 10:05 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gizmo die het altijd meteen ziet als er wat anders in huis is negeert de (grote) kerstboom ook volledig. Hij vliegt er ook keurig langs en omheen. Echt maf. Schrikt zich het apelazerus van de kleinste veranderingen maar zo'n grote verlichte kerstboom wordt straal genegeerd.
Bericht Vrijdag 22 December 2006 5:01 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
Jade en Millie hebben hem niet gezien Embarassed ze hebben tegenwoordig hun eigen kamer met speel toestellen enzo. maar met oud en nieuw gaan ze mee naar me zus omdat bij ons niemand thuis is en het toch hun eerste keer is neem ik ze mee samen in een kooi en zei heeft ook kerst boom hahahah wij ook hoor hele grote laat ze wel keer zien alleen millie eet alles wat los en vast zit en een boom is giftig

Komen ze niet meer in de woonkamer Millie? Smile Wel leuk dat je echt een eigen ruimte voor ze hebt kunnen veroveren in huis Wink

Ons gaaies reageert trouwens niet op de boom die inmiddels staat Razz
Bericht Vrijdag 22 December 2006 10:00 pm
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

eerst keken ze hun ogen nogal uit! maar dan vloog artuur er ineens in en nero ook, heb ze er wel snel terug uitgehaald, het is een nepboom met van die nepsneeuw op en vind dat precies niet zo gezond Confused
suske is altijd enorm gefascineerd door de lichtjes!!!
Bericht Dinsdag 26 December 2006 12:48 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Hoe reageren jullie gaaien op de kerstboom??  Reageer met quote  

Ehm ik moet bekennen dat ik dit jaar niet zo veel aan kerst heb gedaan.. Rolling Eyes De gaaitjes hebben dus ook geen kerstboom gezien. Tenminste, niet bij mij. Wel bij m'n ouders en bij m'n zusje. Very Happy Ze vonden het niet zo spannend. Het hoorde er gewoon bij. Very Happy
Bericht Woensdag 27 December 2006 1:16 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Herman vindt het helemaal maar niets. Toen ik hem nog niet versiert had (de boom) met hem erheen gelopen maar hij klom snel op mijn schouder, weg van dat enge grote ding. Later nadat ik de boom versiert had, vond hij hem nog eng. Ik dacht dat ie het dan wel leuk zou vinden met al die glitters maar nee hoor. Confused

We hebben ook altijd veel van die muziekdoosjes, kerstmannen die bewegen en zingen etc, hij vindt het dood eng.
Andere jaren waren we altijd veel geld aan batterijen kwijt voor die dingen maar dit jaar hebben we bijna niets aan gehad omdat Herman gewoon in paniek raakte. Af en toe doen we er eens eentje aan en hij lijkt nu iets te wennnen maar leuk vindt hij het echt niet.
Wie weet, volgend jaar.
Ik denk dat hij nu vooral heel erg blij is als het 2 januari is en het huis weer in de "oude" staat terug gebracht wordt.
Bericht Vrijdag 29 December 2006 4:54 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 10:40 pm
  Berichten van afgelopen: