De advertentie van de Huisdiersuper

Ik ga boeken lezen.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Bimar
Beginnende vlieger

Ik ga boeken lezen.  Reageer met quote  

Ik wil in de boeken gaan duiken, ikzelf heb zoals de meeste wel weten een Senegal papegaai, ik zie zoveel boeken, en verschillende prijsklasse`s.
Je hebt ze al vanaf 7 euro, is dat wat ?

graag wat asvies over dit onderwerp.
Ik wil wat meer gaan leren over de papegaaien, het gedrag, de voeding, het effect van ....
Bericht Maandag 27 Februari 2006 5:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik weet niet of je makkelijk engels leest, maar in dat geval is 'guide to the senegal parrot' van Mattie Sue Athan en Dianalee Deter een aanrader.

In het nederlands ken ik geen boeken specifiek over de bb hoewel ik weet dat Ellen (van een papegaaiensite, Ellens parrots of zoiets, ben haar achternaam ff kwijt) eind van dit jaar met een boekje over de Senegal in het nederlands op de markt hoopt te komen.
Bericht Maandag 27 Februari 2006 5:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Bimar
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik kan wel goed engels jah, maar een compleet boek lezen, nee dat gaat een ander verhaal worden, hoeft niet persee over de senegal papegaai te gaan natuurlijk.

Grijze roodstaart meyer etc etc

Een nieuw boek, over de nieuwe ontwikkelingen zoek ik
Bericht Maandag 27 Februari 2006 6:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Boek van Hooimeijer? Very Happy Vanaf maart..dat is dus al bijna...kun je die bestellen. Huh? Shocked zie nu ineens april/mei...de vorige keer stond er maart Confused Mjah...vreemd hoor Rolling Eyes , heeft ie t nog niet af ofzo? Laughing

Hier iig de link

http://www.mediaboek.nl/produc.....mei%202006

Ik ga t bestellen, want ik ben ERG benieuwd Very Happy . Verder heb ik alleen engelstalige boeken. Oa Guide to a Well-Behaved Parrot en Guide to Senegal Parrot and Its Family (beide boeken vind ik aanraders, ook al heb ik geen senegal! Laughing ) en ik heb nog wat engelstalige conure boeken, wat parkieten boeken en een nederlandstalig boekje over gijze roodstaarten. Maar ik vind de nederlandse boeken tot nu toe een beetje...uhmm nou ja, beperkt kwa info. Sad
Bericht Maandag 27 Februari 2006 11:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 6:35 pm
  Berichten van afgelopen: