Ik heb me opgegeven bij Tinley.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Ik heb me opgegeven bij Tinley.  Reageer met quote  

Voor de eerste module van papegaaien:

Herkennen en begrijpen van normaal papegaaiengedrag.
Een 3-daagse cursus met examen in de maand maart 2010.

Daarna ga ik de vervolgcursussen doen:
Module 2: Algemene ethologie
Module 3: Leren en trainen van papegaaien.
Bericht Maandag 8 Februari 2010 2:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Moeten hele goede cursussen zijn.

het is dta ik er gewoonweg de tijd niet voor heb, ook niet voor de geboorte van Leone. had ze graag willen doen
Bericht Maandag 8 Februari 2010 2:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Doen zou ik zeggen. Ik wou dat ik kon maar net als Marieke, ik zit met een tijdsgebrek. Wil zo graag bijleren voor ander werk en ook daar geraak ik niet aan Stom! Stom!
Bericht Dinsdag 9 Februari 2010 9:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb op dit moment alles in huis om ervoor te gaan, dat geeft mij groen licht. Ik heb geen baan meer, ben afgekeurd en op weg naar een "andere" toekomst na een heftig verleden en opname etc.

Ik heb hard gewerkt om te staan waar ik nu sta, veel afgesloten, een plaats gegeven en stap voor stap op weg met mezelf, mijn kinderen en hun partners (bonus-kinderen), dieren, familie, vrienden en kennissen.

Een kat heeft negen levens.....................ik ben zo ongeveer aan mijn zevende bezig Yeah!
Bericht Dinsdag 9 Februari 2010 10:57 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb een telefoontje gehad van Debbie van Tinley. Module 1 gaat niet door omdat er te weinig deelnemers zijn. Deze module mag ik thuis doen en een examendatum kiezen. Ik heb me opgegeven voor module 3 en hoor nog verder.
Bericht Dinsdag 9 Februari 2010 7:28 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 10:55 pm
  Berichten van afgelopen: