Ik vraag jullie om hulp

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Bimar
Beginnende vlieger

Ik vraag jullie om hulp  Reageer met quote  

Hallo hallo,

Zoals veel mensen wel weten ben ik bezig met een website te maken.
over enige tijd gaan we over op betaalde hosting en ik ben nog druk bezig om de site af te maken.
Nu heb ik nog foto`s nodig van zieke papegaaien.

Ik wil jullie vragen of jullie mij foto`s kunnen sturen van jullie kale papegaai ? of zieke papegaai ? Kunnen jullie er dan ook bij vertellen wat de papegaai onder de leden heeft, zodat ik de juiste foto`s bij de juiste ziekte kan plaatsen.

Alle foto`s kunnen jullie E-mailen naar: *Note van admin* graag geen emailadressen! Dit ivm spambots.
Dit is tevens ook mijn MSN.

Ik vind het lullig om foto`s te pikken van andere site`s/winkel/bedrijven en instellingen dus vandaar dat ik jullie vraag om jullie foto`s te sturen.
Bericht Zaterdag 26 Augustus 2006 7:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik geef je hier niet veel kans...gelukkig. Dat bedoel ik niet lullig hoor, maar gelukkig zijn hier niet veel zieke vogels Wink Misschien kun je beter een oproep op marktplaats oid plaatsen en aan de websites waar je fotos zag toestemming vragen ze te gebruiken. Dat gebeurt veel meer , veel fotos zie je immers op verschillende plaatsen terug en op die manier kom je vast aan goede fotos Wink Heb je ook nog eens een grotere kans op juiste informatie bij de foto als je ze bij bv dierenartsen sites haalt.
Bericht Zaterdag 26 Augustus 2006 8:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Net zoals Tommy ook al schrijft!!!
Niet lullig bedoelt,maar ik ben blij dat je hier niet veel mensen met een zieke gaai zal vinden.

Mss. is navraag bij bepaalde VA's beter.
Ik heb zelf al bepaalde verhalen gelezen over zieke gaaitjes,met foto's erbij.
Als je wilt dat ik ze nog eens opzoek,zodat ik je ze kan linken,wil ik dat wel doen.
Dan kun je zelf bij die personen informeren of je de informatie mag gebruiken!!!
Bericht Zaterdag 26 Augustus 2006 11:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
sjakie
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik heb wel een foto van een grijsje waaraan je kan zien wat heel slechte voeding doet met een papegaai en hetzelfde grijsje die geopreeerd is aan een verzakking door eieren leggen, weet niet of je daar wat aan hebt.

Met het grijsje gaat het trouwens heel goed hoor. Laughing

Groetjes Els
Bericht Vrijdag 1 September 2006 7:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 11:00 pm
  Berichten van afgelopen: