In de Liedjesspeeltuin.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

In de Liedjesspeeltuin.  Reageer met quote  

Cd's van Dirk Scheele zijn fantastisch dramatisch voor de papegaai Veertje

Dirk maakt cd's voor verstandelijke gehandicapten en elk liedje wordt extra ondersteund met de nadruk op emoties. Zeker de moeite waard om te kijken of ze op marktplaats staan, kringloop of te bestellen op zijn site.

Ik liep tegen nr. 3 aan in de kringloop en een schot in de roos Yeah!
Bericht Zondag 24 Januari 2010 10:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een goed idee - goede tip Veertje
Bericht Zondag 24 Januari 2010 11:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja idd, heb je helemaal gelijk in! Dirk Scheele heeft leuke liedjes.

"Liedjes met een hoepeltje erom" zijn ook wel goed bruikbaar. Gewoon te krijgen bij de boekwinkel.
Bericht Zondag 24 Januari 2010 11:31 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Het verschil tussen deze en andere kinderliedjes is het grote gehalte aan drama, benadrukte geluiden van stem en instrumenten, herhalingen. Bij de gewone cd's ontbreekt het gaaienelement Klappen

Leuk om af te wisselen. Spetter is ook dol op sprookjes die met drama worden verteld. Hij is van de muziek en geluiden. Op één van de cd's van Dirk wordt zachter en harder mooi nagedaan. En niet alleen hij schalt mee...............ik ook Very Happy Eén van de raakvlakken tussen mijn gaaien en mezelf is................drama. Ik ben dol op drama en een echt ochtendmens.
Bericht Zondag 24 Januari 2010 12:22 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Geen idee of ik dat hier bij ons kan vinden maar kan het altijd eens proberen of ik zoek eens op internet.
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 9:17 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Bol. com en op de site van Dirk zelf zijn te koop.
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 1:27 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Yeah! Spetter, Bedankt voor het onder de aandacht brengen van deze leuke cd's !!! Yeah!

Mensen die ftd, usenet gebruiken, cd 1t/m 4

cd 1,2 -> http://www.nzbindex.nl/search/.....amp;more=0

cd 3 -> http://www.nzbindex.nl/search/.....amp;more=0

cd 4 -> http://www.nzbindex.nl/search/.....amp;more=0
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 6:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je windkracht Wink Een vriend van ons is daar veel mee bezig dus ik zal het hem even doorgeven Veertje
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 7:09 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Als de liedjes bij jullie net zoveel succes en plezier geven als hier................ Klappen

Ik zat gisteren op de fiets en in mijn hoofd komen enkele liedjes al spontaan naar boven. De tijd komt dat ik zomaar spontaan begin te zingen Fluiten en mensen zich afvragen.....................hihi.

Mijn jongste dochter met haar a.s. man willen graag kinderen, ik zei hen laatst dat ik goed voorbereid zou zijn m.b.t. speelgoed, liedjes en sprookjes.

Ik start elke morgen met dezelfde kindercd van Raymond Lap (ook een schot in de roos), en daarna de liedjespret, met als afsluiting sprookjes.
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 7:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bedankt voor de site en windkracht, jij voor de linkjes. Veertje
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 9:38 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Nou Spetter, het is zeker een succes!!!
Bobbie & Chefke gaan hier zeker plezier aan hebben...

Lach me dood om die teksten Mr. Green

Gisteravond ff gedownload en opgezet, na ongeveer 5 min. was het feest met die 2,hahahaha.

Zijn er meer van dit soort cd's ? Hou me aanbevolen !
Bericht Woensdag 27 Januari 2010 3:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben ze aan het downloaden via BitComet (veel gemakkelijker dan FTD Mr. Green)
Ze zijn nog niet compleet binnen maar zodra ze dat zijn - gaan we ze hier direct opzetten Ja
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 7:47 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Dat kan dan nog wel ff duren

Maar het is het wachten waard
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 8:31 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ze binnen.
Daarstraks ook al aangehad. Jacko en Aurora lijken het ook erg leuk te vinden. Vooral het liedje in de dierentuin en ballontje Mr. Green
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 9:11 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb De Liedjespeeltuin 1, 2, 3 en 4 + Vroem Vroem.

Spetter vindt de drumband helemaal te gek......................wij samen eigenlijk Yeah!

Fijn dat onze gaaien er zoveel plezier aan beleven. Het forum is juist voor zulke zaken, delen en een toevoeging aanreiken.
Bericht Zaterdag 30 Januari 2010 11:16 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 11:02 pm
  Berichten van afgelopen: