joske en jefke

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Op deze manier is het dan toch een feit dat er lieve mannen zijn.
(als mijn man dit leest trekt hij aan mijn oren.) Twisted Evil Twisted Evil Laughing Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 5:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

waow da's dan kunnen.
3 lieve mannen in een gezin Cool Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 5:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 7:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sarah, wordt jij aan je OREN getrokken?! Shocked Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 9:57 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

dan kan je joske miss vragen om je te verdedigen (hij heeft een grote snavel dus dat zal wel lukken Laughing )
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Sarah, wordt jij aan je OREN getrokken?! Shocked Laughing

Aan wat anders??????????? Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:02 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by stephen
dan kan je joske miss vragen om je te verdedigen (hij heeft een grote snavel dus dat zal wel lukken Laughing )

Dan kan niet moeilijk zijn, als ik hem bij me pak en papie komt dichtbij dan gaat hij al in de aanval. MIJN HELD Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:03 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ahh voila se nu zien we het ge zijt hem al aant dreseren Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:08 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is nu het eerste trucje waar hij mij niet bij nodig had sie. Dat kon hij al snel en helemaal uit zichzelf. Papie mag hem niet aanraken maar een kusje vragen als hij in zijn kooi zit, geen probleem. Geraak daar maar eens aanuit. Shocked Volgens mij gaat hij nog eens een stuk uit zijn lip gebeten zijn maar Joske zijn kusjes zijn nog steeds heel voorzichtig maar eens papie met zijn vinger dichterbij komt dan ontploft die kip helemaal. Shocked
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:13 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

alleen in zijn kooi dat hij een kusje van je man/vriend wil hebben want dat kan zijn dat dat een truckje is om sympatie te winnen om eruit te komen Laughing
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:23 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk het niet want mijn man kan hem er niet uithalen. En het is ook niet hij dit doet rond de periode dat hij er uitmag. En het is inderdaad enkel als hij in de kooi zit dat mijn man een kus mag vragen anders niet. Wat wel kan is dat hij bij mij zit en ik hem ineens op de grond zet en hem niet toelaat om terug bij mij omhoog te klimmen, dan is mijn man wel goed genoeg en heeft hij geen nood om mijn man te bijten maar profiteert hij van mijn man en gaat hij bij hem op de arm zitten, zolang hij maar niet op de grond moet zitten. Maar bij mij op de arm dan gaat hij niet naar mijn man overstappen. Zit hij bij mijn man, omdat deze hem "gered" heeft van de grond, en ik kom "te dicht" voorbij dan springt hij naar mij in de hoop dat hij het haalt want hij wil zo snel mogelijk terug bij mij zitten.
Gek beest Laughing Shocked
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:32 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

tja hij zal jou liever hebben dan je man he daar moeten we niet altijd een reden achter zoeken Laughing
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 4:18 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is ook iets wat we wisten dat die kans bestond voor we een grijsje kochten en daar hadden we ook geen van beiden een probleem mee dus is het ook nu geen probleem. Uiteraard bestond de kans dat hij niet éénkennig was geweest en was dit super maar nu vinden we hem even super hoor. Nu praat mijn man vooral tegen hem. Hij vertroetelt hem op de manier wat kan. Hij ligt daar absoluut niet wakker van want als je weet dat die kans bestaat dan moet je geen kopen natuurlijk. Papie koopt dan vooral speelgoed voor hem en zorgt voor lekkere nootjes, die moet hij hem geven, dat lukt wel allemaal en dat is dan ook zijn taak, wat lukt moet hij doen. Laughing
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 5:04 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 11:11 pm
  Berichten van afgelopen: