De advertentie van de Huisdiersuper

kakariki

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

kakariki  Reageer met quote  

ik heb een koppeltje kakarikies

me oom heeft een voliere en had dit koppel maar ze roofde de nesjes van de grasjes toen had mijn oom ze appart gedaan en toen hadden ze eitjes 5 stuks geen een is er uitgekomen. maar me oom gaf alleen zaad en geen eivoer wel in de voliere maar niet aan hun nu is het vrouwtje best kaal geworden omdat ze denk ik vitamine mist. nu zijn ze bij mij en geef k ze iedere dag fruit en ei voer zaad(pellets moeten ze nog niet)

maar moet een kakariki speciaal eten? het is de bedoeling dat ze weer weg gaan als ze opgeknapt en uitgerust zijn.
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 5:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: kakariki  Reageer met quote  

Gefeliciteerd Millie! Wat leuk zeg! Heb je ze al namen gegeven? Houd je ze wel eventjes gescheiden van je andere vogeltjes? (Ivm ziekten)
Ik weet niet of kakariki's echt speciaal voer nodig hebben. Volgens mij komt hun voer grotendeels overeen met het voer van andere papegaai-achtigen.
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 8:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jaa doe ze appart. maar ze gaan ook weer weg denk ik hoor maar ik wil dat ze ff opknappen met goed voer.

het popje krijgt al weer wat pennetjes op haar kopje
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 8:30 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Leuke vogeltjes kakariki's. Heb geen idee of ze nog speciaal voer nodig hebben.
Wel leuk zeg dat je ze tijdelijk opvangt om weer lekker in de veren te komen. Succes!!
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:51 am
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey,wat leuk,Millie.
lief dat je ze ff opvangt.
veel succes met het bijvoeren.
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 4:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar: