Kyra's Manon leeft nog!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Rocco
Vlieger

Kyra's Manon leeft nog!  Reageer met quote  

Shocked

Kennen jullie Manon nog? Degene waarvan ik Kyra op proef had (zie ander topic) en die ze weer op zou komen halen en die heel blij was dat ze Kyra weer terug kreeg??

Die nooit meer wat van zich heeft laten horen??

Die verkoopt nu wel mooi de kooi van Kyra via marktplaats Evil or Very Mad Ik ben heel blij dat ze hem niet heeft opgehaald maar de manier waarop het is gegaan is ronduit onbeschoft Neutral

http://link.marktplaats.nl/268743826

Ik zou natuurlijk via via achter haar adres kunnen komen en eieren gaan gooien tegen haar nieuwe huisje Hypocriet

Maar dan verlaag ik me natuurlijk Sad

Dus dat doe ik maar niet Razz

Ik kan ook gewoon haar nieuwe nummer bellen Veertje
Bericht Zondag 23 Augustus 2009 6:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Probeer je niet te ergeren en er niet op in te gaan. Laat gebeuren wat gebeurd, dat heeft toch geen zin en nodeloos ruzie maken is al helemaal te gek.
Bericht Zondag 23 Augustus 2009 6:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik ga ook zeker geen ruzie maken, maar ik vind het nogal vreemd dat je heel blij een half uur aan de telefoon hangt om af te spreken wanneer je je gaaitje komt ophalen en vervolgens nooit meer bereikbaar bent...

Ik vind het vooral naar voor Kyra, blijkbaar was ze helemaal niet zo gek op hem, ze zij toen al dat ze veel meer gehecht was aan haar aga's. Kyra stapte in het begin ook nauwelijks op en ze zei dat ie dat niet kon. Nu ze een tijdje hier is stapt ze zonder echt te oefenen elke keer makkelijk op, mede hierdoor heb ik het idee dat er nooit veel met haar gedaan is Sad Terwijl het echt het meest lieve gaaitje is dat ik ooit heb gezien...

Ik denk ook niet dat ik haar bel, dan komen er toch alleen maar smoesje, maar de hele situatie is gewoon raar... Confused
Bericht Zondag 23 Augustus 2009 7:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb een mailtje gestuurd Wink

Dan zet ik haar niet zo voor het blok Cool
Bericht Zondag 23 Augustus 2009 7:30 pm
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb een mailtje terug gehad Very Happy

Ze had het druk met verhuizen en het ging echt niet met de allergie van haar vriend... niet echt een reden om je gaaienkind zomaar achter te laten lijkt me Mad maar goed, ze zou haar vriend vragen of hij toch niet terug mocht komen omdat ze hem wel miste...

Ik heb gezegd dat het daar nu te laat voor is Cool

is dat ook weer afgesloten Very Happy
Bericht Maandag 24 Augustus 2009 1:31 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Goed gehandeld, laat ze lekker de PIEP krijgen...

Vogeltje is bij jou beter op zijn plekkie !!! Mr. Green
Bericht Dinsdag 25 Augustus 2009 9:05 am
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

dacht ik ook Embarassed Very Happy
Bericht Dinsdag 25 Augustus 2009 6:43 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Als ik dit zo lees hebben Kyra en jij mazzel dat het zo gelopen is, Smile ik wens je heel veel plezier met Kyra en ben blij dat het zo is gelopen en dat Kyra niet bij een handelaar terecht is gekomen. Rolling Eyes

En de manier waarop Shocked ...nou ja, laat het maar om het resultaat gaan, dat is uiteindelijk best leuk al had je er niet op gerekend. Very Happy
Bericht Donderdag 27 Augustus 2009 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kimmi
Fladderaar

Reageer met quote  

zo ben ik aan mijn nobilis kasha gekomen, ze zouden hem na 3 maanden ophalen en alle kosten vergoeden.
3 maand later: "mijn dochter vraagt er niet meer om dus hou hem maar"
nog eens een maand nadien: "als jullie hem houden moeten jullie mij wel 500 euro betalen" Shocked
is nog heel veel ruzie van gekomen maar mijn besluit stond vast, hij had hem zomaar gedumpt bij ons. als hij weg moet kan ik dat best begrijpen maar doe het dan op een fatsoenlijke manier.
zo'n mensen zouden nooit een dier mogen houden, zelfs geen goudvis Evil or Very Mad
Bericht Donderdag 27 Augustus 2009 1:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Jeetje, wat zijn dat toch extreme verhalen zeg! Dat mensen zo om kunnen gaan met een gaai. Dat wil je toch niet begrijpen!
Bericht Donderdag 27 Augustus 2009 1:37 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Kyra heeft geluk dat ze nu bij jou woont Veertje
Laat ze lekker haar leven leiden, Kyra is van jou, en in dit verhaal is de gaai niet de dupe.
Bericht Donderdag 27 Augustus 2009 6:42 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 26 Mei 2012 11:43 pm
  Berichten van afgelopen: