Maru is thuis!!!
Op de terugweg naar huis, zijn we bij de kweker langsgeweest. Hij was er namelijk helemaal klaar voor om naar zijn nieuwe mamma te gaan
In de auto heeft hij zelfs een tijdje op mijn hand gezeten, hij is heel rustig. Heeft ook wel wat gegeten, hier en daar. Ik laat hem nu lekker even bijkomen. Morgen dan zal ik hem wieken en dan begint zijn opleiding haha. Zijn eerste les zal zijn: opstappen Langzaamaan gaan we hem dat leren.
Hij is zoooo mooi!!
waaaaauw hoe leuk!!! khoop dat je snel mooie fotootjes van je Maruke plaatst!!!!!
Zaterdag 11 Maart 2006 7:55 pm
Patricia Kamikaze piloot
Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe baby en
Welkom thuis voor je lieve Maru
Ben heeeeel benieuwd naar de eerste foto's en naar wat Cayou van Maru vindt!
Goedemorgen all!!
Nou ik heb hem vanochtend gekortwiekt hoor. Ik ben al wat bezig geweest om hem op te laten stappen en hij doet het al aardig
Ook heeft hij een stukje trosgierst in mijn hand gegeten en heeft hij op mijn schouder gezeten.
Hij zit nu in zijn inmense kooi haha, rustig te dutten. Tja alles is nog zo vreselijk nieuw! Arm klein vogeltje!
Dinsdag wordt hij trouwens 7 weekjes. Hij is op 24 januari geboren
quote:Originally posted by Seertje
Goedemorgen all!!
Nou ik heb hem vanochtend gekortwiekt hoor. Ik ben al wat bezig geweest om hem op te laten stappen en hij doet het al aardig
Ook heeft hij een stukje trosgierst in mijn hand gegeten en heeft hij op mijn schouder gezeten.
Hij zit nu in zijn inmense kooi haha, rustig te dutten. Tja alles is nog zo vreselijk nieuw! Arm klein vogeltje!
Dinsdag wordt hij trouwens 7 weekjes. Hij is op 24 januari geboren
lekker joh dat het gelijk al zo super loopt
en het is echt een baby
oo wat lief