mega update

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
kimmi
Fladderaar

mega update  Reageer met quote  

het is ondertussen weeral zo'n 3 eeuwen geleden dat ik mezelf nog eens heb laten zien hier op het forum, maar ik heb het dan ook ongeloofelijk druk met de hele beestenboel. als ik hier dan is ben heb ik zo veel bij te lezen dat ik niet aan posten toe kom. Embarassed vandaar nu even een update.

hootsy en bo (de grijze en de timneh die eerst +/- 3 jaar een kooi gedeeld hebben) zitten nu al een hele tijd apart. samen los gaat het nog steeds goed en doordat ze nu hun eigen kooi hebben is bo heel erg tot rust gekomen. allemaal goed nieuws dus.

kasha de ara nobilis, die schreeuwt op het moment weer wat vaker dan anders (veel dus Laughing ), en is weer helemaal in love met het speelgoed. de hormonen doen hun werk dus weer. ook als het gaat om het verdedigen van de kooi, maar we weten ondertussen dat dit alles tijdelijk is.
op sommige dagen heb ik het er moeilijk mee maar achteraf bekeken valt het altijd wel mee.

volgende week krijgen we een blauw gele ara in huis die een weekje komt logeren, ik moet gelukkig niet werken maar ik zal me niet vervelen.

onze hond wordt volgende week een jaar oud, een hele flinke meid is het geworden, alleen als ik een van de gaaien vast heb moet ze toch altijd om me heen komen draaien. ze staan soms neus aan neus en niemand doet elkaar dan iets maar toch, ik zou het mezelf nooit vergeven als er iemand wel iets doet. (en ik zeg duidelijk iemand, het is de grijze die ik niet vertrouw!)

en dan ben ik ook van werk veranderd. superjob, toffe collega's, alles gaat goed met onze diertjes, wat wil een mens nog meer? (behalve dan de loterij winnen ofzo Bidden )
het was een heel verhaal maar dus niets dan goed nieuws van onze kant.
Bericht Vrijdag 9 April 2010 9:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat fijn om weer wat te lezen van jullie en super dat het goed gaat. al hoewel ik me kan voorstellen dat je af en toe horendol wordt van het (tijdelijke) geschreeuw. Mr. Green

Gefeliciteerd met je nieuwe job Feestje

Wat gaaf om een week een ara te logeren te krijgen. Heel veel plezier Veertje
Bericht Zaterdag 10 April 2010 10:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, heel fijn om te lezen dat alles lekker zijn gangetje gaat Ja
Bericht Zaterdag 10 April 2010 3:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk dat je ons ff op de hoogte brengt hoe het met jullie gaat. Snappen het wel hoor dat je het druk hebt maar zijn wel blij dat je ff de tijd vond ons gerust te stellen met dit bericht. Veertje
Bericht Zondag 11 April 2010 7:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Lekker gezellig bij jou in huis. de ara zal zich zeker vermaken Veertje gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Bericht Dinsdag 13 April 2010 9:06 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:05 am
  Berichten van afgelopen: