|
|
|
brutus
Eitje
| Nieuw tehuis gezocht voor .................... |
|
|
NIEUW TEHUIS GEZOCHT VOOR GRIJZEROODSTAARTPAPEGAAI.
BRUTUS IS ONGEVEER 6 JAAR OUD EN HEEFT EEN WOORDENSCHAT WAAR MENIGE JALOERS OP ZIJN EN FLUIT OOK ZO WAT HEEL DE DAG.
JAMMER GENOEG KAN HIJ NIET BIJ ONS BLIJVEN BEN JE ECHT GEINTERRESEERD STUUR ME EVEN EEN PBTJE.
GROETEN IVONNE EN BRUTUS |
Zondag 9 Oktober 2005 1:19 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ach Ivonne
Kun je vertellen waarom Brutus niet meer bij jullie kan blijven wonen? Of is dat te prive
Ik hoop echt dat hij een fijne plek krijgt. Maar nog fijner zou het zijn als er een reden is die op te lossen is.
Veel sterkte hoor, en als we iets voor je kunnen betekenen...dan zeg je het he? |
Zondag 9 Oktober 2005 1:22 pm |
|
|
|
|
brutus
Eitje
Nou Tommy dat kan ik je vertellen geluiden wat Brutus maakt gaat ten kosten van de oren van mijn man en die heeft er maar twee!! wat daar de gevolgen van zijn .................. Hoop dat brutus een goed onderkomen krijgt is echt een hele lieve grijzeroodstaartpapegaai.
Groeten Ivonne |
Zondag 9 Oktober 2005 1:30 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Owhhhh dit spijt me echt vreselijk voor jullie en Brutus, vooral omdat er wel iets aan te doen is
Ik hoop dat je dan een baasje zoekt die op de hoogte is van de 5 stappen van Hooimeijer en weet waar hij mee bezig is. Juist dit soort vogels kunnen van de 1 naar de ander gaan omdat niemand consequent genoeg is om het over te laten gaan. En veel baasjes hebben maakt het niet makkelijker voor Brutus
Er zijn vast meer manieren om het te laten stoppen hoor, maar wil je de zekerheid van een baas die hier 100% voor gaat , dan zou ik voor zo'n baas gaan. Pas trouwens heeeellll erg op voor handelaren die hem onder valse voorwendselen willen halen. Ze beloven een blijvend huis en weet ik wat, maar denk erom dat er zat tussen zitten die dit niet waar maken! Ik ken er een paar bij naam (en hun andere nep namen ) en als je hem op marktplaats zet, en mensen reageren, dan kun je me altijd vragen of de reacties niet van die personen zijn. Ik weet namelijk van een aantal dat ze alles met mooie praatjes proberen te scoren om ze daarna door te verkopen
Of de stichting moderne papegaai? Tsja, dan krijg je er niks voor he? Maar weet je wel zeker dat ie een goed leven krijgt. Ik zou hem anders graag tijdelijk in huis nemen om te kijken of t over gaat zodat je hem weer terug kunt nemen met misschien ander gedrag, maar als het anders kan...dan lijkt me dat beter met mn redelijk volle huis . Maar ik sluit het niet uit hoor...als jij en je man bereid zijn er voor te gaan en ik kan helpen, dan doe ik dat graag .Niet dat ik een expert ben hoor , maar ik geloof wel in Brutus en ook dat t op kan houden en ik word erg verdrietig van gaaitjes die steeds verhuizen alleen afwachten hoe t dan bij jullie gaat, jullie zullen het zelf immers uiteindelijk anders moeten aanpakken om dit op te lossen .
Nog mooier zou het zijn als je of door bv ons wilt laten adviseren, of naar Hooimeijer kunt gaan en hem zelf houdt. Ik ben er meer dan 1000% van overtuigd dat het anders kan, maar wil je niks opdringen en kan ook niet voor jullie bepalen wat je wel of niet aankunt of kunt doen om dit anders te laten gaan.
Veel sterkte met deze beslissing Ivonne Voor de duidelijkheid...ik heb totaal geen mening over jullie stappen omdat ik immers niet in jullie situatie zit. Denk dus niet dat ik het stom vind ofzo hoor  |
Zondag 9 Oktober 2005 3:16 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Oh wat naar.. Ivonne, ik wilde eventjes Tommy's berichtje verder toelichten..
Mocht je tóch nog met Brutus aan de slag willen, dan is er altijd een weg. Je zult versteld staan hóe snel Brutus zal veranderen, echt..
Maar, net zoals Tommy zei, wil ook IK je niets opdringen en ook ik kan niet bepalen wat je wel of niet aankunt.
Heel veel sterkte bij jullie beslissing na het lezen van deze berichtjes..?? |
Zondag 9 Oktober 2005 5:12 pm |
|
|
brutus
Eitje
Nou we zijn er goed uitgekomen onze Brutus gaat naar een goede kennis van me. Die heeft helaas afscheid moeten nemen van haar papegaai is van ouderdom heen gegaan. Dus weet ik zeker dat brutus daar een goede toekomst heeft.
Maar bedankt voor jullie reacties en goede bedoelingen ik had het ook graag anders gezien. Dinsdag gaat hij naar zijn nieuwe bazin toe.
Groeten Ivonne
P.S ik zal jullie op de hoogte houden hoe het met brutus gaat. |
Zondag 9 Oktober 2005 6:33 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Ik weet hoe het is om een papegaai weg te doen...
Gelukkig weet je waar Brutus terecht kan, en zo kan je m nog blijven zien  |
Zondag 9 Oktober 2005 7:33 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Dat is toch best een mooie oplossing voor een vervelend probleem Ivonne Heel veel sterkte en ik hoop dat t nieuwe baasje en Brutus erg gelukkig worden.
Sannie, helaas ging het bij jou en Paco anders he? Heb je nog wel eens iets over m gehoord?  |
Zondag 9 Oktober 2005 7:47 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Heb helemaal niks meer over hem gehoord...ik had toch opsen minst wel verwacht dat ze zou zeggen waar die heen is gegaan...
Heb er toch best spijt van! |
Zondag 9 Oktober 2005 7:52 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Jammer genoeg kun je de tijd niet terug draaien, als je altijd van te voren wist...dan..pffffffffff Helaas werken de dingen zo niet en toen leek dat de juiste stap. Ben toch ook verbaasd dat ze helemaal niks meer van zich heeft laten horen, dat maakt t allemaal zo ongrijpbaar Als je nog iets wist, dat Paco nu een fijn thuis had, dan kon je het misschien achter je laten. |
Zondag 9 Oktober 2005 8:18 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:32 am
|
|
|
|
|
|