Noah broedblok buiten kooi? AUB Lezen, is niet simpel haha

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja, er zijn nu éénmaal mannen die zelfs al hebben ze de leeftijd, het nog niet snappen, er zijn van die rappe maar er zijn ook heel trage Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 9:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Nouuuu, Sky is gewoon een puberjongetje Mr. Green
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 9:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Nu zit Rocky op het broedblok, waar Noah dus inzit.
Ik kan trouwens Noah er niet meer uithalen. Ze gaat elke kant op, behalve de goeie, ik moet elke seconde op haar lette, anders gaan er weer een paar dingen aan.
Mijn moeder zei dat ik misschien wel Noah in een voliere moet doen bij mensen voor een uurtje, (als het lekker weer is dan) en het mannetje die ze leuk vind, over kopen haha.
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 11:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

waarom laat je noah niet gewoon zitten waar ze zit en laat je de andere bij haar. dan heeft ze al heel snel een partner gemaakt en ben je van alles af. heus probeer het maar.
een uurtje bij anderen in een voliere zetten heeft geen zin. zou jammer voor haar zijn er een partner te vinden die ze maar een uurtje mag zien of zo. dat is niet leuk voor haar.
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 11:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Rocky is het enige mannetje dat oud genoeg is, er zit er 1 in van 4 maanden, hoe oud sky is weet ik even niet uit mijn hoofd, en er zit een die wel oud genoeg is, maar die heb ik overgenomen vn iemand die maar bleef kweken met hem, dus ja een broodfokker. (Overigens is ie gezond verklaard door de dierenarts.).
En de partner overkopen, dus geen uurtje he haha.
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 11:30 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:35 am
  Berichten van afgelopen: