Ik heb gister voor het eerst met Guano gefietst.
Hij vond het prachtig en zat mooi op een stok aan het stuur. Eerst wilde hij steeds bij mij kruipen, maar doordat ik mn hand dan weghaalde had hij snel door dat dat niet kon. Hij keek echt zn oogjes uit!
Nou zit ik toch ergens mee...
Mijn schoonvader had een verhaal verteld over zijn tamme kraai van vroeger.
Hij nam hem ook zo mee op de fiets, maar op een dag viel de vogel van het stokje . En ja.... Hij heeft hem per ongeluk plat gereden Vreselijk verhaal en hij voelt zich nog altijd rot over deze gebeurtenis.
Ik ben nu toch wel bang geworden hoor. Wie fietst er met zijn vogel en zijn jullie hier niet bang voor? Ze zullen je maar tussen de spaken vallen Kan ik nu beter niet meer met ze fietsen? of moet ik ze mee nemen in een kooitje?
Maandag 25 April 2005 1:07 pm
Sue Moderator
Re: Op de fiets
Ik fiets met Iago.. Ik let echter wel goed op 'm maar maak me net als jij soms ook wel zorgen!
Mag je Guano vasthouden aan zijn voetjes? Dat doe ik met Iago als ik het niet vertrouw..
Leuk vindt Iago het zeker! Hij fluit naar mensen (schaam) en roept hard oeh als ik door een tunneltje ga..
Dat is een goed idee ja. Ik mag zn teentjes meestal wel vast houden
Buiten gaat Guano inderdaad ook roepen naar mensen hahaaaa Wat leuk dat Iago ook echt tunnel geluidjes maakt...doen mn kinderen (en ik) ook.
Jij denk ik ook, want Iago zal het toch van iemand overgenomen hebben he?
Maandag 25 April 2005 2:02 pm
Sue Moderator
Ehm, nou nee.. Eerst niet.. Nu doe ik dat wel, omdat Iago het ook doet. Ik gil dus vrolijk mee.
Maandag 25 April 2005 3:21 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:47 am