Ah fijn dat het heeft gewerkt!
Nenya was helemaal niet bang voor vuurwerk en onweer. Ik heb ergens nog een filmpje van haar, waar ze naar het vuurwerk zit te kijken. http://www.fluffies.org/en/flu.....ovie_id=78
Onze honden en gaaien reageren totaal niet op vuurwerk gelukkig. Nou ben ik dit jaar wel benieuwd of Shandor dat nog zo heeft, want vorig jaar was hij nog maar een maandjes oud en nu ruim 1 jaar.
Ja ze is een schatje he, Laura.. Mis haar best wel.. Het is zo stil zonder haar en je mist toch rondjes buiten.
Wil: Maak je maar niet teveel zorgen om Shandor hoor. Als je gewoon relaxed doet komt het denk ik wel goed. Natuurlijk kunnen ze wel eens goed schrikken van een harde knal, maar ze herstellen vaak snel weer.
quote:Originally posted by Ziya
Mss kun je ze bezig houden met iets?
Ik negeer het grotendeels bij Solace, zet de tv of radio aan zodat hij iets anders heeft om naar te luisteren. Alleen soms zie ik hem echt verstijven en dan zeg ik dat hij niet bang hoeft te zijn. Al met al kijk ik er best tegenop, vooral nu hij ouder wordt.
Dinsdag 20 November 2007 3:27 pm
Sue Moderator
Hoe reageert Solace normaal gesproken dan? Is 'ie heel erg paniekerig dat je er zo tegen op ziet?
Woensdag 21 November 2007 9:28 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:55 am