Papegaaien en wagenziek/ reisziek

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Cleo vindt het allemaal prima, ook de reizen naar Duitsland doorstaat ze prima. Als we onderweg stoppen mag ze er uit en kijkt rustig om zich heen en eet wat. Het kost haar wel moeite om te slapen in een vreemde vakantie omgeving, de eerste nacht is ze erg onrustig

Mag je tegenwoordig je gaaitjes zo de grens mee overnemen? Ik zit namelijk serieus te overwegen om net over de grens te gaan wonen in Duitsland. Maar dan moet ik wel mijn gaaien mee mogen nemen op visite naar Nederland en mijn moeder die van haar als ze naar mij toe komt.
Moeten ze dan extra getest zijn of kan je ze zo mee de grens over nemen zonder problemen?
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 8:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

je moet een gezondheidsverklering van de DA hebben waarin staat dat ze niks omnder de leden hebben en een bewijs dat de gaaien van jou zijn. meer niet dan kan jij emigreren zonder problemen.
heel eerlijk gezegd, toen ik van spanje naar tsjechie emigreerde had ik alleen een gezondheidsverklaring bij me en kon ik ze zo mee in het vliegtuig nemen. als jij gaat reizen en verhuizen, neem ik aan dat je met je auto gaat. doe daar gewoon de gaaien in een kooi en je neemt ze mee. zorg dat je de papieren van hen bij je hebt en klaar. mocht je geen papieren hebben kun je eventueel je gaaien laten chippen. op die manier staan ze dan op jou naam geregistreerd.
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 10:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm dat verklaart waarom ik niet wagenziek word als ik lig te slapen in de auto! (Ik gebruik de auto vaak als slaapplaats Twisted Evil )
Bedankt girls! Ik ga het in ieder geval proberen! Hulde!
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 10:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Uhm Sue ik ben het topic kwijt waar je had gevraag in welke vorm gember werkt tegen reis-ziekte, maar het kan volgens mij gewoon in alle vormen ervan (poeder, puur en zijn zelfs pilletjes van).
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:03 am
  Berichten van afgelopen: