Papegaaiensoorten geschikt als huiskamervogel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Jen, Troosten
Het is goed om ff uit te huilen, beter dan met die opgekropte gevoelens en stress te blijven zitten. Laat het er eens goed uit, dan tranen vegen, hoofd omhoog en vooruit. Kan je er absoluut weer ff tegen. Je bent een sterke vrouw Jen, het is niet simpel verhuizen maar Raja wil misschien gewoon meehelpen?? (flauw grapje hé)
Nee, waarschijnlijk is het inderdaad een aandachtskreet van Raja of is het gewoon omdat Raja niet goed snapt wat je allemaal aan het doen bent omdat ze ziet dat er dingen zo maar verdwijnen en zo. Kan ook op die manier zijn. Kan je na de verhuis enkele dagen verlof of zo nemen om volle tijd bij Raja te zijn ff?
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 6:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje, dat klinkt echt minder. Het geluid van grasparkieten lijkt me op zich niet irritant maar als het 10 keer harder is.. Shocked Kan Raja evt ergens anders blijven? Zodat jij misschien snel kan verhuizen en jullie elkaar niet 'versterken'? Kan me nl voorstellen dat een verhuizing een flinke wissel op je trekt.
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 8:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Thanks voor jullie steun Ladies!!!! Word ik echt blij van! Very Happy

Ik zat er inderdaad aan te denken om Raja bij één van jullie te brengen. Maar ja, dan komt ze in een vreemde omgeving met vreemde mensen (is niet zo'n ramp) en vreemde vogels (letterlijk en figuurlijk Laughing ) en dan weer terug naar haar nieuwe huis, dus niet naar haar vertrouwde omgeving. Lijkt me ook niet echt leuk voor d'r..... Rolling Eyes

Jawel, dat grasparkietengeluid, zo van 'wggaah wgaah'. zoiets.....

Haha Sarah, Raja wil echt niet helpen, die is liever lui dan moe.
En bedankt voor je compliment dat ik zo sterk ben. Krijg ik weer een boost van! Very Happy
Bericht Maandag 2 Juni 2008 5:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, Raja liever lui dan moe Nee! Nee! Zorg maar dat ze dat niet meeleest of ze zou het je betaald kunnen zetten.
Go girl, die boost was de bedoeling en het is gelukt. Ben ik ook weer blij. Het lukt je, samen met je vriendin en Raja. Binnenkort wel mooie fotokes hé van alle nieuwe dingetjes de nieuwe start. Daar worden we zelf ook vrolijk van.
Maar, pas als je helemaal op je plekje zit en rust gevonden hebt daar, als de haast en stress weg is zeg maar. Wink Laughing
Bericht Maandag 2 Juni 2008 8:05 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 7:18 pm
  Berichten van afgelopen: