heb vandaag een dress boy gekocht in elkaar gezet en beetje op getuigt nou pearl was er blij mee er zat en touwtje los en ja hoor hij paktje het met zijn potje zo leuk om te zien een parkiet die zijn pootjes gebruikt zet morge fotos van
Vrijdag 31 Maart 2006 9:08 pm
Bas Schurink Vlieger
jaa indd ook hoe je met die ppotjes op die stok een een weer lopen gewoon gekruist en da weer omdraaien ze hebben echt iets van gaaitjes hij zat op de dressdoy en er stak een draadje uit en hij pak het zijn pootje en begint te knabbelen hahaha
stapt maru op in zijn kooi om hem zeg maar er uit te halen pearl denk er niet over snel weg wezen dus moet ik echt achterna zitten en dan pakken als ie er uit is vind hij het neit eng anders zou die niet eten en piepen op zijn dressboy
Soms wel, soms niet. Gaat wel beter dan in het begin hoor
Zaterdag 1 April 2006 12:02 pm
Sue Moderator
Re: pearl heeft zijn pootje gebruikt
Hey! Ik heb het gezien op de foto. De foto's zijn niet superduidelijk, maar je kan wel goed zien dat hij zijn pootje gebruikt. Wat ontzettend leuk! *Zucht*
jaaa net ook zat ie in zijn kooi en hij had een stukje wilg tak er van af gebeten en hij zat trots met dat losse stokje in zijn poot hahaha
Zondag 2 April 2006 12:38 pm
Sue Moderator
Wat leuk joh! Trouwens, heb er op gelet maar omdat Flit zo weinig beweegt kan ik niet bepalen hoe hij loopt. (Voetje voor voetje of voetjes achter elkaar)
Zondag 2 April 2006 1:06 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:17 am