Pfffff wat een mazzel!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Cosch
Ervaren vlieger

Pfffff wat een mazzel!  Reageer met quote  

Vandaag ben ik de hele middag en avond weg geweest!
Kom ik net thuis, doe ik de deur open....
zie ik Kaya op zijn zitstok BUITEN de kooi zitten. Shocked

Dus ik snel lamp aangedaan! Staan beide kooien wagenwijd open! Shocked

Vergeten dicht te doen vanmiddag! Rolling Eyes

Ben zooo blij dat ze niet van de kooi af zijn gegaan. Ben zoooo blij dat vooral Kaya niet van de kooi af is gekomen. Anders had ik alles gesloopt terug gezien! Crying or Very sad

Wat dommmm van mij. Ik ben er goed vanaf gekomen... maar dit is wel weer een les voor de volgende keer! Confused
Bericht Zondag 4 Maart 2007 2:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Pfffff wat een mazzel!  Reageer met quote  

ARGGGHHH! Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Shocked
Fijn dat Kaya niet op slooptoer is gegaan.. Misschien was het de moeite niet meer? Het is natuurlijk vroeg donker geworden? Of had je de lichten aan?
Bericht Zondag 4 Maart 2007 2:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja ik schrok me rot! Dan zie je ineens een schim in het donker zitten. Dan denk je.. nee dat kan niet...En dan doe je de lamp aan... Shocked

Nou ik heb een tijdschakelaar op de lamp dat hij tot 21 uur aan blijft! Dus vanaf 13.30 uur tot 21 uur had hij zijn gang kunnen gaan! Shocked

En nu weten jullie niet dat ik hem met de grootste moeite op de kooi houd. Hij klom constant van de kooi af. Zijn gedrag werd er ook agressiever van omdat hij eigenlijk te veel vrijheid kreeg. Dus uiteindelijk was dit de oplossing:
http://img.photobucket.com/alb.....7Small.jpg

Vervolgens ziet hij het als zitplaats.. maar ok! Laughing
http://img.photobucket.com/alb.....3Small.jpg

Dus ik ben dubbel zo blij dat hij blijkbaar die pogingen heeft opgegeven om van de kooi te komen! En Kaya is een echte echte sloper. Coco ben ik niet zo bang voor.
Bericht Zondag 4 Maart 2007 2:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

oeww tja het kan altijd erger...wanneer nana nog niet gewiekt was als baby, was ze buiten in de tuin uit haar kooitje ontsnapt en weggevlogen...godzeidank vloog ze ook weer terug..!! oeww dat was pas schrikken!! Shocked
Bericht Zondag 4 Maart 2007 1:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat zul je zijn geschrokken. Toch als ik het nu zo lees vind ik het wel grappig.
Als we er zijn halen de gaaitjes allerlei toeren uit om maar iets te doen wat niet mag en je bent weg en ze blijven gewoon op de kooi. Geweldig.
Laughing Laughing
Bericht Zondag 4 Maart 2007 1:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gelukkig is het goed gekomen!
Bericht Zondag 4 Maart 2007 2:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha! Wat een oplossing zeg! Laughing Is dat een kraagje wat je gebruikt? Laughing Wel handig bedacht zeg!
Bericht Zondag 4 Maart 2007 4:02 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Nou,dan zie je toch maar,hoe netjes ze zijn!! Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 4 Maart 2007 4:23 pm
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hahahaha! Wat een oplossing zeg! Laughing Is dat een kraagje wat je gebruikt? Laughing Wel handig bedacht zeg!

Die eer komt mij niet alleen toe. Mede met een ander forumlid heb ik dit bedacht.
Het is een plexiglas plaatje met een gat erin. En dat heb ik aan de poot vastgemaakt. En het werkt! Very Happy

Ik weet dat het erger kan hoor. maar ze hadden ook aan elektriciteits kabels kunnen komen. Dus ik ben er wel van geschrokken
Bericht Zondag 4 Maart 2007 7:30 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Slim slim! Ik vind het wel een idee voor mijn klimboom waar Zaaz telkens vanaf zeilt. Smile

Die heeft dus al wél in de kabels gehangen. Hij zat trouwens in z'n kooi: Hij had met z'n pootje de draad gepakt.
Bericht Zondag 4 Maart 2007 7:43 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Behalve slim dus ook nog heel erg handig.
Bericht Zondag 4 Maart 2007 7:54 pm
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat een geluk dat ie niet is gaan slopen..... Exclamation

Wel een goede oplossing dat ie dan niet van de kooi kan komen...ik denk trouwens niet dat het hier gaat helpen...Diesel laat zich dan gewoon vallen. De afstand moet dan iets groter zijn. Toch kan hij iedere dag sinds kort, buiten de kooi. Ik heb nu een berkenstam en daarop een plateau met een stammetje erop, waar Diesel op kan zitten. En daar gaat hij gelukkig niet vanaf.
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hahaa losse monsters in huis! Laughing Echt een geluk dat ze niets vernield hebben cosh Very Happy Pff je moet er al helemaal niet aan denken dat ze aan draden zouden kauwen Sad
Bericht Zondag 25 Maart 2007 10:32 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:23 am
  Berichten van afgelopen: