helaas is Tjydo oveleden echt heel zielig ik kwam savonds thuis en hij lag in z'n kooitje op de bodem me vader was eerder thuis en heeft hem op een washandje ner gelegd toen ik thuis was hoor ik gebrabbel ik kijke lag me moppie daar vet te lijden heel erg is dat als je dat zie , ik pakte hem en hij kon nix meer alleen brabbelen en zijn potjes bewegen heel naar heb tot 04.15 met hem gezeten zo zielig heel raar was het na het kort wieken ging hij in 3 dagen zo hard achter uit heel zielig
Zondag 5 Februari 2006 11:05 am
marleen Kamikaze piloot
Oh Millie, wat erg.
Wat zou het toch geweest zijn?
Moet er even van slikken hoor.
Arme Tjydo
Heeeeel veel sterkte Millie!
Zondag 5 Februari 2006 11:13 am
Sue Moderator
Re: R.I.P Tjydo
Ohhh Millie, wat verschrikkelijk dit!
Ik denk persoonlijk dat hij al iets onder de leden had? En dat dat door de extra stress van het wieken 'eruit' is gekomen??
jaa zoiets denk ik ook hij was 5 en maar 1 keer gewiekt geweest dus waarschijnlijk veel stres maar denk dat de dieren arts hier ook nix aan kon doen wel heel zielig als je hem ziet lijden en nix kunt doen wel sneu nu heb hij ze nieuwe vriende straks neit kunne ontmoeten
Het kan idd van de stress zijn...wat mij ook gelijk te binnen schiet is, heeft de DA wel een schone schaar gebruikt...maar goed ik wil niks en niemand iets verwijten, het is al erg genoeg
jaa maar met schaat heeft nix te maken want je knip niet in ze leven. en dat kan het ook neit in 3 dagen gebeurt zijn :S wel erg hij kreeg er binne kort ook een vriendje bij maar ja wel zielig die heeft ie nooit kunnen ontmoeten
Ohh wat erg millie Wat vreselijk om je kietje zo te hebben zien lijden
Wat is het snel gegaan, hij moet wel iets onder de leden hebben gehad, arme Tjydo. Heel veel sterkte!